Skip to main content
Antwoord

verkeerd emailadres opgegeven bij bestelling

  • February 21, 2019
  • 1 reactie
  • 1077 Bekeken

justme
hoi ik wilde net een simonly aanvragen en met bestellen heb ik een fout gemaakt in mijn mailadres... wat nu.. ik kan geen account aanmaken om mijn gegevens te wijzigen omdat dit dan met het foute mailadres moet en ik kan geen mails ontvangen ivm het foute mailadres help!

Beste antwoord door Astrid

Een typefoutje maken kan gebeuren!
Via onze klantenservice kan je het e-mailadres aanlaten passen.
https://(https://community.simpel.nl/mijn-simpel-app-9/e-mailadres-268)lees je hoe je je e-mailadres aan kan laten passen.

Groet, Astrid

1 reactie

Astrid
Forum|alt.badge.img+8
  • Oud-medewerker
  • Antwoord
  • February 22, 2019
Een typefoutje maken kan gebeuren!
Via onze klantenservice kan je het e-mailadres aanlaten passen.
https://(https://community.simpel.nl/mijn-simpel-app-9/e-mailadres-268)lees je hoe je je e-mailadres aan kan laten passen.

Groet, Astrid