Beantwoord

Verleng aanbieding

  • 23 September 2023
  • 3 reacties
  • 323 Bekeken

Badge

Goedendag mijn man en ik zitten samen al jarenlang bij simpel , hij heeft aanbieding gekregen voor verlenging van 14 gb en onbeperkt bellen en 5600 sms e=maar ik niet .

Waarom krijg ik deze aanbieding niet ?

 

icon

Beste antwoord door Damien 25 September 2023, 16:19

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1
Badge +8

Hi @Carolienevz1 

 

Welkom op ons forum! 

 

Je krijgt 6 maanden van te voren een aanbod om te verlengen, als je hier voor kiest, vervalt de rest van het contract. De verlenging gaat dan meteen de eerst volgende maand in. 
Echter is het natuurlijk niet verplicht om nu al te verlengen. Je kan ook wachten tot de einddatum van het contract om te verlengen, dan gaat het aan het einde van het contract pas in. 
Tevens kan je er voor kiezen om helemaal niet te verlengen, dan loopt het abonnement automatisch door na de einddatum van het contract. Het abonnement is dan maandelijks opzegbaar. 

 

Doordat er zo veel verschillende opties zijn met verlengen, en doordat het aanbod steeds wisselt, kan het zijn dat jullie momenteel niet gebruikmaken van dezelfde actie. Als jullie beiden in aanmerking kwamen om te verlengen op het moment van de actie die je beschrijft, konden jullie beiden gebruik maken hier van. Mocht je op dat moment nog niet kunnen verlengen, en kan je nu pas verlengen? Dan krijg jij de bundels te zien die we momenteel aanbieden.

Mochten de huidige bundels jou niet aanspreken, kan je even afwachten tot we nieuwe acties krijgen. Mocht je kunnen verlengen, kan je namelijk ieder moment gebruik maken van de actie die op dat moment loopt.

 

Een fijne dag verder!

 

Groet, Damien
Simpel

Mijn contract is van 2019. Daar staat niets in over de inflatiecorrectie en die betaal ik nu das ook niet. Ga ik nu verlengen vervalt het contract uit 2019 dan? of krijg ik een nieuw contract met de toevoeging over de inflatiecorrectie?

Reputatie 2
Badge +7

Hey @Antonio Dewitte 

Welkom op de Community!

Dat is een goede vraag. Wanneer je verlengt, ga je akkoord met een nieuw contract met vernieuwde voorwaarden. Hierbij krijg je dus wel te maken met inflatiekosten. Als je echter verlengt in de laatste drie maanden van het jaar, zal je niet per de aankomende januari inflatiekosten betalen. Je moet eerst als klant minimaal drie maanden actietarief hebben betaald voordat je te maken mag krijgen met dergelijke prijsindexeringen, wel zo eerlijk! 

Stel je zou verlengen met de huidige mooie deals, dan zal jij per januari 2025 te maken krijgen met inflatiekosten. 

Fijne dag!

Groetjes,

Janine

Simpel

Reageer