Beantwoord

verleng deal (met The Most Wanted Deals)

  • 2 augustus 2019
  • 5 reacties
  • 382 Bekeken

Goedemorgen,

Ik krijg in mijn mail het bericht dat ik mag verlengen tegen jullie The Most Wanted.

ik heb nu een abo met 5 GB en onbeperkt bellen en een aantal smsjes. ze stellen nou voor om mijn abo te verlengen naar 4GB en onbeperkt bellen en een aantal sms hierbij krijg je dan ook nog 2 maanden gratis.

Ik vind dit geen vooruitgang in mijn abo. en vind dit persoonlijk dan niet echt een deal waar je je klanten mee kunt behouden.

Simpel moet echt met een betere deal komen om mij te behouden als klant, zeker daar de dekking met 4G ook regelmatig te wensen overlaat.
icon

Beste antwoord door Sanne 6 augustus 2019, 12:39

Hallo @bliek79
In jouw geval zou ik zeker niet verlengen, omdat je dan weer een nieuw abonnement afsluit.
Eerst kijken wat Simpel voor je kan betekenen voor een betere dekking.https://www.simpel.nl/contact
Dekkingskaart gecontroleerd? En wat geeft die aan?
Verlengen kan altijd nog. (bij een beter aanbod) .Maar eerst het belangrijke.


Hi, welkom op de Community!

Snowboard heeft al goed antwoord gegeven. Ik wil hier nog even aan toevoegen dat we regelmatig van bundelsamenstelling veranderen. Het kan zijn dat je een hele goede deal hebt afgesloten en onze huidige aanbiedingen voor jou minder aantrekkelijk zijn.

Onze acties en bundels veranderen regelmatig. Je kan onze volgende actie even afwachten. Zolang je niet verlengd, blijft het huidige abonnement doorlopen.

Groet, Sanne
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hallo @bliek79

In jouw geval zou ik zeker niet verlengen, omdat je dan weer een nieuw abonnement afsluit.

Eerst kijken wat Simpel voor je kan betekenen voor een betere dekking.
https://www.simpel.nl/contact

Dekkingskaart gecontroleerd? En wat geeft die aan?

Verlengen kan altijd nog. (bij een beter aanbod) .Maar eerst het belangrijke.
Reputatie 2
Badge +7
Hallo @bliek79
In jouw geval zou ik zeker niet verlengen, omdat je dan weer een nieuw abonnement afsluit.
Eerst kijken wat Simpel voor je kan betekenen voor een betere dekking.https://www.simpel.nl/contact
Dekkingskaart gecontroleerd? En wat geeft die aan?
Verlengen kan altijd nog. (bij een beter aanbod) .Maar eerst het belangrijke.


Hi, welkom op de Community!

Snowboard heeft al goed antwoord gegeven. Ik wil hier nog even aan toevoegen dat we regelmatig van bundelsamenstelling veranderen. Het kan zijn dat je een hele goede deal hebt afgesloten en onze huidige aanbiedingen voor jou minder aantrekkelijk zijn.

Onze acties en bundels veranderen regelmatig. Je kan onze volgende actie even afwachten. Zolang je niet verlengd, blijft het huidige abonnement doorlopen.

Groet, Sanne
Ik zit in een soortgelijke situatie, blijft het abonnement ook (onbeperkt/tot opzegging) doorlopen na afloop van het contract? Want ik wil best nog een tijd klant blijven op basis van mijn huidige bundels en wat ik daarvoor betaal, alle "aanbiedingen" zijn voor mij absoluut niet voordeliger.
Reputatie 2
Badge +7
Ik zit in een soortgelijke situatie, blijft het abonnement ook (onbeperkt/tot opzegging) doorlopen na afloop van het contract? Want ik wil best nog een tijd klant blijven op basis van mijn huidige bundels en wat ik daarvoor betaal, alle "aanbiedingen" zijn voor mij absoluut niet voordeliger.

Na afloop van het contract blijft het abonnement doorlopen, tot je dit zelf, wijzigt, verlengt of opzegt. Je mag jouw huidige bundel zo lang blijven gebruiken als je zelf wilt.
Na afloop van het contract blijft het abonnement doorlopen, tot je dit zelf, wijzigt, verlengt of opzegt. Je mag jouw huidige bundel zo lang blijven gebruiken als je zelf wilt.

Fijn om te horen, dank je wel!

Reageer