Beantwoord

verleng deal (met The Most Wanted Deals)

  • 2 August 2019
  • 12 reacties
  • 2018 Bekeken

Goedemorgen,

Ik krijg in mijn mail het bericht dat ik mag verlengen tegen jullie The Most Wanted.

ik heb nu een abo met 5 GB en onbeperkt bellen en een aantal smsjes. ze stellen nou voor om mijn abo te verlengen naar 4GB en onbeperkt bellen en een aantal sms hierbij krijg je dan ook nog 2 maanden gratis.

Ik vind dit geen vooruitgang in mijn abo. en vind dit persoonlijk dan niet echt een deal waar je je klanten mee kunt behouden.

Simpel moet echt met een betere deal komen om mij te behouden als klant, zeker daar de dekking met 4G ook regelmatig te wensen overlaat.
icon

Beste antwoord door Sanne 6 August 2019, 12:39

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 6
Hallo @bliek79

In jouw geval zou ik zeker niet verlengen, omdat je dan weer een nieuw abonnement afsluit.

Eerst kijken wat Simpel voor je kan betekenen voor een betere dekking.
https://www.simpel.nl/contact

Dekkingskaart gecontroleerd? En wat geeft die aan?

Verlengen kan altijd nog. (bij een beter aanbod) .Maar eerst het belangrijke.
Reputatie 3
Badge +7
Hallo @bliek79
In jouw geval zou ik zeker niet verlengen, omdat je dan weer een nieuw abonnement afsluit.
Eerst kijken wat Simpel voor je kan betekenen voor een betere dekking.https://www.simpel.nl/contact
Dekkingskaart gecontroleerd? En wat geeft die aan?
Verlengen kan altijd nog. (bij een beter aanbod) .Maar eerst het belangrijke.


Hi, welkom op de Community!

Snowboard heeft al goed antwoord gegeven. Ik wil hier nog even aan toevoegen dat we regelmatig van bundelsamenstelling veranderen. Het kan zijn dat je een hele goede deal hebt afgesloten en onze huidige aanbiedingen voor jou minder aantrekkelijk zijn.

Onze acties en bundels veranderen regelmatig. Je kan onze volgende actie even afwachten. Zolang je niet verlengd, blijft het huidige abonnement doorlopen.

Groet, Sanne
Ik zit in een soortgelijke situatie, blijft het abonnement ook (onbeperkt/tot opzegging) doorlopen na afloop van het contract? Want ik wil best nog een tijd klant blijven op basis van mijn huidige bundels en wat ik daarvoor betaal, alle "aanbiedingen" zijn voor mij absoluut niet voordeliger.
Reputatie 3
Badge +7
Ik zit in een soortgelijke situatie, blijft het abonnement ook (onbeperkt/tot opzegging) doorlopen na afloop van het contract? Want ik wil best nog een tijd klant blijven op basis van mijn huidige bundels en wat ik daarvoor betaal, alle "aanbiedingen" zijn voor mij absoluut niet voordeliger.

Na afloop van het contract blijft het abonnement doorlopen, tot je dit zelf, wijzigt, verlengt of opzegt. Je mag jouw huidige bundel zo lang blijven gebruiken als je zelf wilt.
Na afloop van het contract blijft het abonnement doorlopen, tot je dit zelf, wijzigt, verlengt of opzegt. Je mag jouw huidige bundel zo lang blijven gebruiken als je zelf wilt.

Fijn om te horen, dank je wel!

 ik vind ook super vervelend dat simpel zulke spelletjes doet . Ik mocht ook  de abbonement  van mijn zoon verlengen van Simpel met een leuke aanbieding met 2 maanden gratis erbij.
Alleen het internet van 5 gb word ineens 4 gb wat ik eigenlijk niet eerlijk vind.
Hij moet nu steeds 7.00 euro extra gaan betalen voor 1000 mb. Maar daar zit ik niet op te wachten.
Simpel doet niks voor zijn klanten en ik wil nu overstappen maar dat kan ik weer niet. ben verplicht om 2 jaar hier te blijven. Ik wil mijn rechtsbijstand inschakelen en wil graag weten of nog meer mensen in de zelfde situatie  is. ik zou ook een oproep op Facebook plaatsen
Hoor het graag............

Reputatie 6

@elena hallo.

 

Het lastige in dit alles is dat u akkoord bent gegaan met de voorwaarden. Maar in uw geval zou ik even contact opnemen met de klantenservice en kijken of jullie er samen uitkomen. Zij hebben meer inzage in uw gegevens. 

ik heb het gedaan en ik werd van een naar een ander gestuurd. Ik ben akkoord gegaan met het verlengen.  Dus wat ik had. Waar is de logica ? Wie wilt minder voor het zelfde geld? 

Ik had 5 GB voor 10 euro en nu 4 Gb voor 10 euro. Oneerlijk gewoon.Er zijn veel mensen in de zelfde situatie. 

Reputatie 2
Badge +8

Beste @elena , voorwaarden zijn er om structuur en vorm te geven. Toch zijn we ook mensen bij Simpel en als iets mogelijk oneerlijk lijkt te zijn dan willen we graag kijken of we daarin wat kunnen betekenen. 

Groetjes Joachiem

Beste Joachiem,

 

Bedank voor je reactie en ik hoop dat jij mij nu echt  kan helpen.

 

Groetjes Elena 

Reputatie 2
Badge +8

@elena ik verzoek je vriendelijk contact op te nemen via het contactformulier op www.simpel.nl/contact en te vragen naar Joachiem. Ik help je dan verder. 

Beste Joachiem,

Ik heb contact  via www.simpel.nl/contact genomen hoe jij het vroegt en dat was het antwoord.  Dus ik weet nu niet meer wat ik verder moet doen om geholpen te worden. 

 

 

Simpel

Beste E.F. Mindrea,

Bedankt voor je bericht!

Je abonnement is in augustus al verlengd. Bij een verlenging kan je kiezen uit de huidige bundels die allemaal duidelijk omschreven op de website staan. Daarna krijg je ook nog een bevestiging in de e-mail met daarin weer je gekozen bundel omschreven. Onze bundels wijzigen regelmatig en bij een verlenging of bundelwijziging kan je de bundel kiezen die jij graag wilt. 

Nadat je een verlenging hebt gedaan kan je deze binnen 14 dagen annuleren of wijzigen. Daarna gaat je nieuwe bestelling in en kan je dat niet meer terugdraaien. Je kan nog wel een bundelwijziging uitvoeren via de Mijn Simpel pagina. Dit kan maandelijks. Daarbij kan je kiezen uit de actuele bundels. 

Ik wens je alvast een fijne jaarwisseling toe. 

Met vriendelijke groet,

Xanne

Simpel

Reageer