Beantwoord

Verlengaanbod verschillend per gebruiker

  • 10 May 2020
  • 7 reacties
  • 377 Bekeken

Hallo,

Wij (ik, mijn vrouw, mijn schoonmoeder, mijn schoonvader, mijn schoonzusje) zijn nu allemaal 2 jaar klant bij simpel.nl. Nu hebben we vandaag allemaal een contractverlenging gedaan, alleen is ons wat vreemds opgevallen.

Mijn schoonmoeder heeft 3 maanden gratis en alle andere personen 2 maanden gratis. We zijn allemaal op dezelfde datum klant geworden met hetzelfde abonnement en op dezelfde datum (vandaag) de verlenging doorgevoerd voor hetzelfde abonnement (5 GB data, onbeperkt bellen, 500 smsjes voor 10 euro per maand bij een 2 jarig contract).

Hoe kan het dat mijn schoonmoeder 3 maanden gratis krijgt en de rest maar 2 maanden?

Groetjes Kees.

icon

Beste antwoord door Phil 11 May 2020, 13:00

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 4
Badge +8

Goedemiddag @knorde.

Goed dat je de situatie omtrent de verschillende verlengkortingen aankaart. Om dit na te lopen dienen we de abonnementen zelf in te kunnen zien. Met het oog op de privacy is het echter niet verstandig om al die gegevens op de Community te zetten. Daarom raad ik je aan om contact op te nemen met onze klantenservice.

Groetjes,

Phil 

@Phil ik heb rond 13.15 gebeld met de klantenservice, ik had een “Jasper” aan de lijn.
Deze was ZEER onvriendelijk en toonde totaal geen begrip. Het kon hem allemaal niet zoveel schelen en gaf dat ook toe toen ik hem aangaf dat hij wel erg niet begripvol overkwam. Hij was heel kortaf en kwam over alsof hij walgde van zijn baan.

Ik was gewoon heel vriendelijk en heb helemaal niet raar gedaan. Ik krijg hierdoor wel een heel ander gevoel van Simpel.nl als provider. Onbegrijpelijk dat er zulke mensen bij de klantenservice werken. Ik ga nu niet dreigen met overstappen want dat vind ik nou ook weer onzin maar ik vind deze ervaring wel heel erg jammer en naar. Ik probeer het contactformulier wel een keer, kijken of dat beter gaat. Jij in ieder geval bedankt voor je antwoord.

Groetjes Kees.

Reputatie 4
Badge +8

@knorde Goed dat je het aangeeft, want dat is niet de bedoeling, excuses. Ik zal dit intern ook aankaarten.

Mocht je ondanks je latere contact via het contactformulier nog vragen hebben, voel je dan vrij om in deze topic te reageren of om mij een privébericht te sturen. 

Reputatie 3
Badge +8

Beste @knorde,

Zojuist heb ik je gesproken over bovenstaande. Excuses voor het ongemak en zoals @Phil aangaf zullen we dit intern oppakken.

Ook wil ik je via deze weg laten weten dat ik je verzoek zojuist heb geregeld en alle kortingen gelijk getrokken. Ik heb je hierover net gemaild.

Nogmaals bedankt voor het aankaarten en wens jou, je vrouw, je  schoonmoeder, je schoonvader en je schoonzusje een zeer fijne avond toe.

Groetjes,

Ilan

Simpel

 

@Ilan Bedankt voor het fijne telefoongesprek.

Echt super netjes hoe jullie dit oppakken en oplossen. Bedankt dat alle kortingen nu gelijk getrokken zijn en ook heel erg bedankt voor de fijne communicatie (ik ben een gevoelsmens en het gevoel wat je bij een bedrijf hebt is voor ons heel belangrijk). Echt heel netjes en het voelt weer goed zo!

Ik wens u ook een hele fijne avond en uiteraard @Phil ook.

Groetjes Kees.

@Ilan Zojuist kwam de post aan de deur met een hele grote mooie bos bloemen. Ik kon het niet plaatsen en dacht eerst dat het een verkeerde bezorging was. Zit er een kaartje aan van Simpel.nl.

Dit had echt niet gehoeven, u heeft het al zo enorm goed en netjes opgelost. Hij krijgt een heel mooi plekje bij ons en we waarderen dit echt heel erg. Maar het is veel te gek zo allemaal en ik wil niet dat u / Simpel.nl zoveel kosten voor mij maakt. Heel erg bedankt voor dit mooie gebaar, echt een hele grote verassing!

Groetjes Kees.

Reputatie 3
Badge +8

@Ilan Zojuist kwam de post aan de deur met een hele grote mooie bos bloemen. Ik kon het niet plaatsen en dacht eerst dat het een verkeerde bezorging was. Zit er een kaartje aan van Simpel.nl.

Dit had echt niet gehoeven, u heeft het al zo enorm goed en netjes opgelost. Hij krijgt een heel mooi plekje bij ons en we waarderen dit echt heel erg. Maar het is veel te gek zo allemaal en ik wil niet dat u / Simpel.nl zoveel kosten voor mij maakt. Heel erg bedankt voor dit mooie gebaar, echt een hele grote verassing!

Groetjes Kees.

Graag gedaan hoor. Blijk van waardering..
Maar.. dit vraagt wel om een foto he :)

Reageer