Beantwoord

Verlengen abonnement

  • 9 January 2021
  • 1 reactie
  • 744 Bekeken

Er is een nieuwe verlengdeal die ik wel wil nemen, maar ik weet niet wanneer ik dit het beste kan doen.

Mijn “maanden” starten altijd op de 1e en vraag mij af als ik nu midden in de maand die deal afsluit, start dat per direct of dan pas de volgende maand?

En hoelang duurt het voordat dat erdoor is als je afsluit, begint het abonnement dan dezelfde dag of de volgende dag?

Hoelang is de verlengdeal die nu beschikbaar is geldig?

Ik heb trouwens mijn abonnement al een tijd laten doorlopen dus zit niet meer met de 2 jaar eraan vast

icon

Beste antwoord door Anonymous 11 January 2021, 14:45

Bekijk origineel

1 reactie

Hi @Sanneb

Leuk om te lezen dat je overweegt om het contract te verlengen. 

Je nieuwe abonnement start op de datum waarop je nieuwe bundelperiode begint. Ook als je je abonnement 6 maanden voor de originele einddatum verlengt.
De datum bevestigen we ook per e-mail nadat je je abonnement verlengd hebt. Je oude contract eindigt automatisch per dezelfde datum.

Onze verlengdeals veranderen van tijd tot tijd. Als je niet verlengt of opzegt blijf je gewoon contractvrij na einde contractdatum. Je abonnement loopt dan door zoals je gewend bent, en je kunt steeds met inachtneming van één maand opzeggen.

Mocht je verder nog vragen hebben omtrent het verlengen van je contract, neem dan gerust even contact met ons op. 

Groet,

Lisa

Reageer