Skip to main content

Ik ervaar sinds ongeveer enkele weken het volgende probleem met 1 van mijn Simpel accounts:

Het blijkt onmogelijk om het Plafond in te stellen OF uit te schakelen.

Ook blijkt het onmogelijk het abonnement te verlengen.

De meldingen zijn:

“Het uitzetten van je plafond is niet gelukt. Probeer opnieuw.”

“Controleer de volgende punten:

● Er is een onbekende fout opgetreden, probeer het later opnieuw.”

De symptomatische meldingen in zowel de App als op Mijn Simpel zijn veelzeggend en vermelden steevast de volgende:

“Plafond is ingesteld en opgeslagen!”

icm

“De Plafondwijziging wordt nu verwerkt. Over enkele minuten kan het Plafond weer gewijzigd worden.”

Wachten (tot de volgende dag, week, jaar of eeuw) lost dit probleem uiteraard niet op.

Uitloggen/inloggen, cookies verwijderen, een andere smartphone/PC/laptop gebruiken, de App verwijderen en opnieuw installeren ook niet. 

Er blijft duidelijk iets  ‘hangen’ in de Simpel omgeving voor dit abonnement. Gemeld via Whatsapp bij de Klantenservice, maar zij konden het niet oplossen en hebben het doorgezet naar een afdeling die het binnen 5 (!) werkdagen wellicht gaat opvolgen (en hopelijk oplossen).

Iemand een soortgelijke ervaring ? Weet iemand wat ik de Klantenservice moet vragen te doen zodat zij dit probleem kunnen verhelpen ?  (Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat ik de eerste ben die dit meemaakt...)  

FYI: De Simpel Klantenservice heeft dit naar een andere (technische) afdeling doorgezet. Zojuist kreeg ik bericht via E-mail dat het Plafond is uitgezet door deze afdeling. Dat vormde de oplossing voor alle bovengenoemde problemen. Wat er precies is gedaan is niet duidelijk, maar ik vermoed een soort ‘reset’ van het account (immers, het UITzetten van het account probeerde ik zelf ook al, maar dat werkte niet).

Kortom, probleem (hopelijk structureel) opgelost.

Hi @Plukkie3 en fijn om te lezen dat het is opgelost! 

Wij horen dit altijd door te zetten naar de betreffende afdeling en op deze manier wordt het probleem verholpen, excuses dat dit niet direct mogelijk was!

Groet, Chantal
Simpel

Reageer