Beantwoord

Verlengen werkt niet

  • 23 april 2020
  • 1 reactie
  • 46 Bekeken

Abonnement verlengen werkt niet. Ik krijg een melding dat er een onbekende fout is opgetreden. Kan dat komen doordat ik ook net een nieuwe simkaart heb aangevraagd?

icon

Beste antwoord door Alexandra 23 april 2020, 13:26

Hoi @Roelf

wat leuk dat je bij ons wilt verlengen! :grinning::watermelon::musical_note::tada:

Dat werkt inderdaad niet als je een vervangende simkaart aan hebt gevraagd. Zodra je de simkaart ontvangen en geactiveerd hebt via je Mijn Simpel account kan het wel weer! 

Veel plezier alvast met je nieuwe abonnement. 

Groetjes, Alexandra

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +8

Hoi @Roelf

wat leuk dat je bij ons wilt verlengen! :grinning::watermelon::musical_note::tada:

Dat werkt inderdaad niet als je een vervangende simkaart aan hebt gevraagd. Zodra je de simkaart ontvangen en geactiveerd hebt via je Mijn Simpel account kan het wel weer! 

Veel plezier alvast met je nieuwe abonnement. 

Groetjes, Alexandra

Reageer