Skip to main content

Abonnement verlengen werkt niet. Ik krijg een melding dat er een onbekende fout is opgetreden. Kan dat komen doordat ik ook net een nieuwe simkaart heb aangevraagd?

Hoi @Roelf

wat leuk dat je bij ons wilt verlengen! :grinning::watermelon::musical_note::tada:

Dat werkt inderdaad niet als je een vervangende simkaart aan hebt gevraagd. Zodra je de simkaart ontvangen en geactiveerd hebt via je Mijn Simpel account kan het wel weer! 

Veel plezier alvast met je nieuwe abonnement. 

Groetjes, Alexandra


Beste simpel, ik heb een nieuwe simkaart aangevraagd omdat ik een nano-simkaart nodig heb in nieuwe toestel. Moet ik dan de nano  gebruiken in nieuwe toestel bij activeren?


Hallo @Sander !

Je kan de simkaart ook eerst activeren en daarna in jouw nieuwe telefoon plaatsen. De volgorde hierin maakt niet zo uit. Activeren van de simkaart gaat via Mijn Simpel. 

Groet, Sanne


Reageer