Beantwoord

verzoek voor advies betreft bundel / koppelen abonnement/ nieuw lidmaatschap/ plafond

  • 31 March 2022
  • 2 reacties
  • 285 Bekeken

  1. Kan ik één Mijn Simpel account aanmaken voor meerdere abonnementen?

  2. Simke

    Op Mijn Simpel kun je via 'Overzicht abonnementen' eenvoudig andere abonnementen aan jouw account koppelen. Doe dit eerst op de website. Daarna kun je als je uit- en weer inlogt ook via de Mijn Simpel-app abonnementen koppelen en beheren.

  3. Ben je hiermee voldoende geholpen?

    Kies opnieuw
  4. Jij

    Nee, ik heb hulp nodig

  5. Simke

    Bij de Klantenservice staan we voor je klaar!

  6. Jij

    Kan ik één Mijn Simpel account aanmaken voor meerdere abonnementen?

  7. Simke

    Bedankt!

  8. Jij

    Is dit mogelijk?

  9. Simke

    Ik weet geen antwoord op je vraag. Stel me alsjeblieft een andere vraag of formuleer je vraag anders...

  10. Jij

    Wanneer is de factuur hoger dan het Plafond?

  11. Simke

    Je kan het Plafond op elk gewenst moment instellen op het bedrag van je abonnementskosten of vanaf €10. Als je echter al verbruikskosten buiten de bundel hebt gemaakt vóórdat je het Plafond instelt vallen deze kosten er buiten.

  12. Ook als je 3 nummers hebt ingesteld en je belt of sms't deze nummers nadat het Plafond is bereikt worden deze kosten bovenop het Plafondbedrag in rekening gebracht.

  13. Ben je hiermee voldoende geholpen?

    • Ja, ik ben geholpen
    • Nee, ik heb hulp nodig
    • Nee, ik heb nog een vraag

Jouw bericht (max. 120 tekens)

icon

Beste antwoord door Karin303 1 April 2022, 10:36

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Maak allereerst een Mijn Simpel account aan voor het hoofdabonnement. Vandaaruit kun je alle antwoorden op je vragen vinden, je kunt meerdere abonnementen koppelen aan 1 account.

Reputatie 6

Maak allereerst een Mijn Simpel account aan voor het hoofdabonnement. Vandaaruit kun je alle antwoorden op je vragen vinden, je kunt meerdere abonnementen koppelen aan 1 account.

Een aanvulling hierop. Dit alles.

Reageer