Beantwoord

Via via voordeel

  • 11 June 2020
  • 6 reacties
  • 667 Bekeken

Hi, ik lees: Als een vriend via jou een abonnement bij Simpel neemt krijgen jullie allebei €10 korting op je abonnementskosten.

Gaat het hier om een eenmalige korting van 10 euro of een maandelijkse korting van 10 euro?

icon

Beste antwoord door Phil 12 June 2020, 12:45

Bekijk origineel

6 reacties

Ik heb ook aanvullende vragen (er vanuit gaande dat het hier om 10 euro per maand korting gaat)

  • Klopt het dat mijn vriend de maandelijkse korting tijdens het bestelproces, na het klikken op mijn link, niet ziet? Komt dit later pas? Wanneer precies?
  • Mijn huidige abonnement loopt nog een kleine 2 jaar. Kan ik die korting krijgen tijdens mijn huidige contract?
  • Kan mijn vriend ook een zakelijke klant zijn of moet dit een particulier zijn?
  • Momenteel betaal ik 7,50 per maand. Krijg ik 2,50 retour van Simpel als ik meedoe aan de Via Via voordeel?

Alvast bedankt.

Sorry, nog een vraag. Als twee of meerdere personen zich aanmelden via mij, krijg ik dan 20 euro korting of blijft deze 10 euro?

Hoe lang blijft trouwens het via via voordeel actief voor beide partijen? Tot het moment dat 1 van de 2 het contract opzegt of dat het contract afloopt?

Reputatie 4
Badge +8

Hi @Jordan5!

Bedankt voor je bericht en je interesse in Via Via Voordeel.

De korting die wordt verrekend betreft een éénmalige korting van €10,00. Per persoon die via jouw persoonlijke link een abonnement bij ons bestelt ontvang je een korting van €10,00. De korting wordt verrekend met je maandeljkse kosten. Bij een abonnement van €7,50 zal er dus eerst €7,50 in mindering worden gebracht op je factuur. Op de daaropvolgende factuur wordt dan vervolgens nog eens €2,50 in mindering gebracht.

De betreffende korting wordt tijdens je lopende contract toegepast. Daarbij maakt het niet uit hoe lang je contract nog loopt. In algemene zin is het wel belangrijk dat degene die via jouw link een bestelling plaatst een particuliere bestelling plaatst. Bij een zakelijk abonnement is de Via Via Voordeel-actie namelijk niet beschikbaar. In dit document kan je alle regelingen en voorwaarden nog eens rustig (na)lezen.

Groetjes,

Phil

Ik zou ook 10 euro terug krijgen voor mijn abonnement..maar tot op heden niks ontvangen 

Reputatie 3
Badge +8

Hi @Froukje de Jong,

 

Vervelend dat je de korting (nog) niet ontvangen hebt!

 

Om na te gaan of en wanneer dit wordt toegepast, raad ik je aan onze klantenservice te contacteren.

 

Groet, Charlie

Simpel

Reageer