Beantwoord

Waar vind ik de einddatum van mijn abonnement?

  • 17 februari 2019
  • 1 reactie
  • 1678 Bekeken

Waar kan ik zien hoe lang mijn huidige abonnement geldig is? Als ik in mijn Simpel onder Abonnement kijk staat het? "Je 2 jarig sim only abonnement loopt van 2 december 2014 tot en met 2 december 2016" Heb hem wel sinds een paar keer verlengd =)
Heb opeens geen bereik meer. Factuur is betaald...
icon

Beste antwoord door Diana 18 februari 2019, 13:37

Op Mijn Simpel onder "Abonnement" staat de looptijd van je huidige contract. Je geeft aan dat deze contractperiode liep van 2 december 2014 tot en met 2 december 2016. Na die datum blijft het abonnement actief en is het maandelijks opzegbaar. Wil je gebruik maken van onze Eurokrakers actie, klik dan op "Abonnement verlengen". Je kunt nog tot en met 28 februari 2019 gebruik maken van onze Eurokrakers actie.
Als je je abonnement verlengt gaat de wijziging direct in op de dag dat je nieuwe tegoed in gaat. Omdat je met het verlengen van je abonnement een nieuw contract afsluit is er ook een nieuwe einddatum.

Omdat je abonnement actief blijft en maandelijks opzegbaar doorloopt, zou er geen reden moeten zijn dat je geen bereik hebt. Vaak is het probleem verholpen wanneer je deze tips doorloopt. Toch nog problemen? Neem dan contact op met onze klantenservice, zij helpen je graag verder.

Groet, Diana
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1
Badge +7
Op Mijn Simpel onder "Abonnement" staat de looptijd van je huidige contract. Je geeft aan dat deze contractperiode liep van 2 december 2014 tot en met 2 december 2016. Na die datum blijft het abonnement actief en is het maandelijks opzegbaar. Wil je gebruik maken van onze Eurokrakers actie, klik dan op "Abonnement verlengen". Je kunt nog tot en met 28 februari 2019 gebruik maken van onze Eurokrakers actie.
Als je je abonnement verlengt gaat de wijziging direct in op de dag dat je nieuwe tegoed in gaat. Omdat je met het verlengen van je abonnement een nieuw contract afsluit is er ook een nieuwe einddatum.

Omdat je abonnement actief blijft en maandelijks opzegbaar doorloopt, zou er geen reden moeten zijn dat je geen bereik hebt. Vaak is het probleem verholpen wanneer je deze tips doorloopt. Toch nog problemen? Neem dan contact op met onze klantenservice, zij helpen je graag verder.

Groet, Diana

Reageer