Zit in België, kan wel gebeld worden, maar bellen lukt niet
Hi @Hans Pionier,
Vervelend om te lezen dat je niet gebeld kan worden in België.
Ik zou je in dit geval willen aanraden om te proberen van netwerken te wisselen. Je vind op onze website onze netwerkenlijst terug.
Mocht dit niet hebben geholpen, dan kan je het beste even contact opnemen met onze klantenservice. We kijken dan graag met je mee naar een oplossing.
Om je het snelste contact opnemen via onze WhatsApp kanaal.
Ik wens je desondanks een fijne dag!
Groet, Noor
Simpel
ik kan helemaal nniet meer in mijn telefoon heb cupcode gevraagd en toen ik dat probeerde werd er gezegd over 24 uur weer proberen
Goedemiddag @Inge van Roode!
Bedoel je de PUK-code? Je kan de PUK-code opzoeken via je Simpel account of je kan het terugvinden op de simkaarthouder, het bestaat uit 8 cijfers. Mocht je toestel de PUK-code niet accepteren, dan kan het zijn dat je toestel de poging blokkeert. Dan kan ik aanraden om je simkaart eerst in een ander toestel te plaatsen.
Weet je de inloggegevens niet meer van je Simpel account? Dan kan ik aanraden om je 06-nummer in te vullen op https://mijn.simpel.nl/login via de knop ‘Wachtwoord en/of gebruikersnaam vergeten?’. Vervolgens wordt er een e-mail gestuurd naar het e-mailadres dat gekoppeld staat aan je abonnement. In de e-mail staat er een link voor de inloggegevens.
Fijne middag verder gewenst!
Groet, Chantal
Simpel