Skip to main content
Antwoord

Waarom kan ik mijn verbruik niet inzien in de Mijn Simpel app?

  • June 9, 2021
  • 1 reactie
  • 924 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb gisteren mijn factuur gekregen. Als ik die wil inzien kom ik op de app maar daar staat vermeld: Je tegoed & verbruik zijn niet meer beschikbaar omdat je abonnement is gestopt.

 

Mijn abonnement loopt nog enige tijd door en wil graag mijn app gebruiken. Graag een oplossing.

Hartelijke groet

Beste antwoord door Anonymous

Hi @janstal49

Allereerst van harte welkom op onze Community! 

Begrijpelijk dat je jouw tegoed en verbruik wil inzien. 
Mocht je deze melding te zien krijgen, dan is het een grote kans dat je bent ingelogd met een inactief account. Wellicht dat je in het verleden eens een account hebt aangemaakt voor een abonnement die niet meer actief is. 

Via het kopje '’inloggegevens vergeten'’ kan je inloggegevens opvragen voor het juiste account. Er wordt vervolgens een link verstuurd om je wachtwoord te wijzigen. 
Zodra je dit hebt gedaan zou je het tegoed en verbruik direct in moeten kunnen zien. 

Laat je even weten of het is gelukt? 

Groetjes, 

Lisa

 

1 reactie

  • Antwoord
  • June 10, 2021

Hi @janstal49

Allereerst van harte welkom op onze Community! 

Begrijpelijk dat je jouw tegoed en verbruik wil inzien. 
Mocht je deze melding te zien krijgen, dan is het een grote kans dat je bent ingelogd met een inactief account. Wellicht dat je in het verleden eens een account hebt aangemaakt voor een abonnement die niet meer actief is. 

Via het kopje '’inloggegevens vergeten'’ kan je inloggegevens opvragen voor het juiste account. Er wordt vervolgens een link verstuurd om je wachtwoord te wijzigen. 
Zodra je dit hebt gedaan zou je het tegoed en verbruik direct in moeten kunnen zien. 

Laat je even weten of het is gelukt? 

Groetjes, 

Lisa