Beantwoord

Waarom kan ik mijn verbruik niet inzien in de Mijn Simpel app?

  • 9 juni 2021
  • 1 reactie
  • 75 Bekeken

Badge

Ik heb gisteren mijn factuur gekregen. Als ik die wil inzien kom ik op de app maar daar staat vermeld: Je tegoed & verbruik zijn niet meer beschikbaar omdat je abonnement is gestopt.

 

Mijn abonnement loopt nog enige tijd door en wil graag mijn app gebruiken. Graag een oplossing.

Hartelijke groet

icon

Beste antwoord door Lisa_12 10 juni 2021, 13:48

Hi @janstal49

Allereerst van harte welkom op onze Community! 

Begrijpelijk dat je jouw tegoed en verbruik wil inzien. 
Mocht je deze melding te zien krijgen, dan is het een grote kans dat je bent ingelogd met een inactief account. Wellicht dat je in het verleden eens een account hebt aangemaakt voor een abonnement die niet meer actief is. 

Via het kopje '’inloggegevens vergeten'’ kan je inloggegevens opvragen voor het juiste account. Er wordt vervolgens een link verstuurd om je wachtwoord te wijzigen. 
Zodra je dit hebt gedaan zou je het tegoed en verbruik direct in moeten kunnen zien. 

Laat je even weten of het is gelukt? 

Groetjes, 

Lisa

 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +8

Hi @janstal49

Allereerst van harte welkom op onze Community! 

Begrijpelijk dat je jouw tegoed en verbruik wil inzien. 
Mocht je deze melding te zien krijgen, dan is het een grote kans dat je bent ingelogd met een inactief account. Wellicht dat je in het verleden eens een account hebt aangemaakt voor een abonnement die niet meer actief is. 

Via het kopje '’inloggegevens vergeten'’ kan je inloggegevens opvragen voor het juiste account. Er wordt vervolgens een link verstuurd om je wachtwoord te wijzigen. 
Zodra je dit hebt gedaan zou je het tegoed en verbruik direct in moeten kunnen zien. 

Laat je even weten of het is gelukt? 

Groetjes, 

Lisa

 

Reageer