Skip to main content
Antwoord

Wachtwoord opnieuw instellen lukt niet

  • May 22, 2020
  • 1 reactie
  • 597 Bekeken

Ik weet mijn wachtwoord niet meer. Op zich geen probleem want dat zou ik met de link inloggegevens kwijt opnieuw moeten opvragen. Maar iedere keer als ik die link krijg, en ik klik daarop is de melding dat de link niet meer geldig is omdat hij binnen 24 uur gebruikt moet worden en maar 1 keer gebruikt mag worden. Maar ik gebruik de link binnen 2 minuten en maar 1 keer. Heb het inmiddels al 3 keer geprobeerd, maar werkt niet. HEb ook een ander device geprobeerd (laptop vs mobiel). Werkt ook niet. Graag jullie reactie.

Beste antwoord door Phil

HI @CDG.

We zijn op de hoogte van het feit dat enkele klanten dit ervaren. Om de toegestuurde link alsnog te kunnen gebruiken adviseer ik je om bovenaan de e-mail op ‘online versie’ te klikken. Vanuit daar krijg je vervolgens de optie om het wachtwoord alsnog te wijzigen. 

Groetjes,

Phil

1 reactie

Phil
Simpel Medewerker
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 25, 2020

HI @CDG.

We zijn op de hoogte van het feit dat enkele klanten dit ervaren. Om de toegestuurde link alsnog te kunnen gebruiken adviseer ik je om bovenaan de e-mail op ‘online versie’ te klikken. Vanuit daar krijg je vervolgens de optie om het wachtwoord alsnog te wijzigen. 

Groetjes,

Phil