Beantwoord

Wanneer is de nieuwe Mijn Simpel app beschikbaar?

  • 30 April 2021
  • 4 reacties
  • 1060 Bekeken

Wanneer is de nieuwe Mijn Simpel app beschikbaar?

icon

Beste antwoord door Anonymous 30 April 2021, 14:07

Bekijk origineel

4 reacties

Hi @UutGrunn

Fijn dat je de weg naar onze Community hebt gevonden! 

De nieuwe, verbeterde app-versie is vanaf vandaag beschikbaar in de app store! 
Dit betekent niet dat al onze klanten direct vandaag de app met deze nieuwe versie kunnen updaten. Zo wordt de versie eerst beschikbaar voor iOs gebruikers en wordt de update ook gefaseerd aangeboden; zo'n 750 gebruikers per dag zien de update in de app store verschijnen. Rond eind mei zal de update ook voor Android-gebruikers beschikbaar worden. Voor meer informatie verwijs ik je graag door naar deze link.

Houdt de app store vooral goed in de gaten! 

Groetjes, 

Lisa

Werkt echt niet op iPad iOS versie 14.4.2 als je de nieuwe app, die overigens verrassend verbeterd is tov de vorige versie, al op je iPhone hebt geïnstalleerd en gekoppeld,

de app moet je op de iPad weer koppelen aan je telefoon maar na invoeren van telefoonnummer krijg je nooit een sms via je telefoonnummer en ook niet via berichten op de iPad, daarna geprobeerd via de website wat ook mogelijk is maar de code die je dan krijgt van 6 letters zijn elke keer (meerdere pogingen gedaan) steeds fout.

ik had het fijn gevonden als die app net als de vorige versie werkt ook op iPad. Als ik nu via de browser ga (Safari) en probeer in te loggen op mijn account bij Simpel dan opent de app zich om vervolgens weer dat proces van koppelen te moeten doorlopen

De app verwijderen is dan de oplossing maar ik zou liever zien dat de app gewoon werkt als tweede installatie zonder dat koppelproces want op de website moet je altijd inloggen en een app heb je voor je gemak zonder te hoeven inloggen (de beste verbetering van de nieuwe app)

Reputatie 4
Badge +8

Hi @ristretto,

Bedankt voor je feedback!

De nieuwe app is gedurende een korte tijd, maar onbedoeld, beschikbaar geweest om te downloaden voor verschillende tablets. De nieuwe versie van de app is echter ontwikkeld en geoptimaliseerd voor het gebruik op een mobiele telefoon. Op andere toestellen dan een mobiele telefoon is Mijn Simpel nog steeds benaderbaar via de browser en kan je inloggen met je gebruikersnaam en wachtwoord. Om te voorkomen dat je via die route weer in de app terecht komt, dien je de app inderdaad te verwijderen van je tablet.

Groetjes,

Phil

Okay, duidelijk wel jammer dat de app op een ipad dan niet werkt met, had daarop ook graag het gemak van een app, maar niets aan te doen.

Reageer