Beantwoord

Wijzigen abonnement naar een aanbieding

  • 10 March 2021
  • 6 reacties
  • 1586 Bekeken

Beste lezer,

 

Is het mogelijk om mijn bestaande 5GB abonnement te wijzigen naar de aanbieding 4GB+4GB, die jullie op dit moment hebben?

Dan zou ik namelijk voor hetzelfde geld 3GB meer hebben. Ik zou het eerlijk vinden als ik deze aanbieding mag gebruiken omdat ik al vele jaren abonnee ben, en dat ik daardoor ook (een keer) mag meeprofiteren van een aanbieding!

 

Ik verneem graag je reactie.

 

Léon

icon

Beste antwoord door Karin303 10 March 2021, 18:06

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Dat kan als je mag verlengen. Verlengen mag vanaf 6 maanden voor einde huidige contract.....Tussentijds wijzigen abonnement is niet mogelijk...

Bedankt voor je reactie Karin303,

Helaas heb ik mijn contract in juni'20 verlengd met 2 jaar. Dat vindt ik eigenlijk achteraf wel raar aangezien ik ook een abo heb bij een andere provider, en er daar na het lopende contract stilzwijgend verlengd wordt met een opzegtermijn van 1 maand. 

Maar goed, als dat bij Simpel anders is kan ik daar weinig aan veranderen.

Reputatie 6
Badge +9

Bij Simpel kun je ook gewoon je abonnement laten doorlopen na het einde van je contract en wordt het maandelijks opzegbaar. Verlengen mag maar moet niet.....

Dat heb ik dan niet goed aangepakt in 2020! Dan had ik het abonnement beter door kunnen laten lopen zodat ik bij een leuke actie in had kunnen stappen. Daar heb ik helaas niet over nagedacht. Alsnog blijft het jammer dat je als trouwe klant de optie niet hebt om te profiteren van een leuke actie. Ik heb dat bij KPN wel vaker mogen ervaren de afgelopen jaren, zowel met internet, TV als een mobiel abonnement, zij zijn daarin vrij flexibel. Maar goed, de wijze les is dus om niet zomaar te verengen als dat niet nodig is. Nogmaals dank voor je reactie.

-

Reputatie 4
Badge +8

Dat heb ik dan niet goed aangepakt in 2020! Dan had ik het abonnement beter door kunnen laten lopen zodat ik bij een leuke actie in had kunnen stappen. Daar heb ik helaas niet over nagedacht. Alsnog blijft het jammer dat je als trouwe klant de optie niet hebt om te profiteren van een leuke actie. Ik heb dat bij KPN wel vaker mogen ervaren de afgelopen jaren, zowel met internet, TV als een mobiel abonnement, zij zijn daarin vrij flexibel. Maar goed, de wijze les is dus om niet zomaar te verengen als dat niet nodig is. Nogmaals dank voor je reactie.

Als trouwe klant heb je de optie om gebruik te maken van de geldende acties op het moment dat je mag verlengen. Verlengen bij ons is al mogelijk vanaf 6 maanden voor de einddatum van je lopende contract, in dat opzicht zijn wij een stuk flexibeler dan andere providers. Daarnaast krijg je regelmatig acties voorgeschoteld in je Mijn Simpel account. 

Feit blijft dat je inderdaad nooit verplicht bent om te verlengen. Je kan ook afwachten tot de bundels in jouw ogen wat gunstiger zijn en op dat moment verlengen. Hopelijk zit er bij je volgende verlengmogelijkheid een mooie actie tussen!

Reageer