Skip to main content
Sticky

Ons bankrekeningnummer verandert

  • 18 januari 2024
  • 2 reacties
  • 1798 Bekeken
Ons bankrekeningnummer verandert
Marciano
Moderator
Forum|alt.badge.img

Belangrijk nieuws voor jou: Simpel verandert van bankrekeningnummer!

 

In dit topic vertel ik je alles wat je moet weten over onze nieuwe bankrekeningnummers en wat dit voor jou kan betekenen.
 



Vanaf maandag 15 januari 2024 gaan wij over van ABN AMRO naar BNP en maken wij gebruik van twee nieuwe bankrekeningnummers. Ben je op zoek naar informatie over betalingsregelingen, onze rekeningnummers of handmatig overmaken naar Simpel? Let er dan goed op dat je vanaf vandaag onze nieuwe en juiste bankrekening(en) gebruikt.

  1. NL10BNPA0227753933 (automatische incasso – dit rekeningnummer vind je terug op de factuur)
  2. NL62BNPA0227754549 (iDeal betalingen en handmatige betalingen)

Doe je vanaf 15 januari per ongeluk een handmatige betaling naar het oude bankrekeningnummer? Dan is er voorlopig nog niets aan de hand en zal jouw betaling gewoon doorgestuurd worden naar ons nieuwe bankrekeningnummer. Zorg er wel voor dat je zo snel mogelijk overgaat op ons nieuwe bankrekeningnummer.

De bankrekeningnummers zijn veranderd, maar de Incassant / afschrijver (Simpel.nl BV) blijft hetzelfde.

Is er nog iets onduidelijk of heb je andere vragen hierover? Laat het ons dan weten in een reactie hieronder. We helpen je graag verder!

2 reacties

Hans Johannes Willem Tomassen

mijn rekening nummer is ook veranderd


Forum|alt.badge.img
  • Moderator
  • 11 reacties
  • 25 maart 2025

Goedemiddag ​@Hans Johannes Willem Tomassen !

 

Wat fijn dat jij jouw gegevens up to date wilt houden, zeker gezien de afschrijvingen is dat wel handig ;) 

Ik leg je graag uit hoe dit moet! In jouw Mijn Simpel app onder het kopje “mijn gegevens”, kan je het IBAN nummer aanpassen. Dit doe je door middel van een 1 cent betaling via jouw nieuwe bank, deze wordt op de volgende factuur uiteraard weer in mindering gebracht. Met deze 1 cent betaling via de betreffende link, vraag je ook gelijk een SEPA machtiging aan. Hiermee geef je Simpel toestemming om maandelijks de facturen af te mogen schrijven. Deze aanpassing gaat dan in vanaf de volgende afschrijving en is niet van toepassing op al openstaande facturen.

 

Ik hoop je voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht je er niet uitkomen of nog verder vragen hebben mag je altijd contact met ons opnemen via 1 van onze contact mogelijkheden. Deze kan je vinden op: https://www.simpel.nl/klantenservice/contact

 

Voor nu wens ik je een fijne dag toe :) 

Groet, Kayleigh


Reageer