Hopelijk wordt het nu snel opgelost. Heel vervelend die wegvallende gesprekken.
Hi @AvR
Begrijpelijk dat je dit z.s.m. opgelost wil zien! We zijn er hard mee bezig, en naar verwachting zijn de problemen in de loop van volgende week verholpen. De 26e van oktober krijgen alle klanten die contact hierover hebben opgenomen een SMS met meer info over een vergoeding vanuit Simpel.
Nogmaals excuses voor het ongemak, en een prettige dag verder!
Groet, Damien
Simpel
Waar kunnen we ons melden voor een vergoeding? Mijn man en ik hebben ook problemen ondervonden maar geen contact kunnen opnemen met de klantenservice ivm geen bereik…
Mvg Bernadett van der Beek-Beelen
Hi @Bernadett vdB
Wat vervelend dat je ook last hebt gehad van de storing!
Je kan je via de telefoon, contactformulier of E-mail melden voor een vergoeding. Deze kanalen kan je allemaal hier vinden :)
Een fijne dag verder!
Groet, Damien
Simpel