Overname Simpel door T-Mobile

  • 16 October 2020
  • 10 reacties
  • 2189 Bekeken
Overname Simpel door T-Mobile
Badge +3
  • Community Manager
  • 11 reacties

Vrijdag 16 oktober hebben wij aangekondigd dat we het voornemen hebben om Simpel te verkopen aan T-Mobile. Er verandert hierdoor niets voor jou als klant van Simpel. Je abonnement blijft ongewijzigd en we blijven je op dezelfde manier van dienst zijn zoals je van ons gewend bent. Hieronder vind je een aantal vragen & antwoorden.
 

 

Wat betekent deze overname voor mijn abonnement?

Deze voorgenomen overname heeft geen gevolgen voor je abonnement. Je abonnement en voorwaarden blijven ongewijzigd.
 

Kan ik mijn abonnement nu opzeggen?

Nee, dit kan niet. Er is geen sprake van een wijziging in jouw overeenkomst.
 

Verdwijnt het merk Simpel?

Nee, vandaag is alleen de voorgenomen overname aangekondigd. Er verandert dus niets.
 

Heb ik nu een contract met T-Mobile?

Nee, je hebt een contract met Simpel.nl. BV en de voorgenomen overname brengt daar geen verandering in.
 

Krijg ik een nieuwe simkaart?

Nee, je hebt geen nieuwe simkaart nodig want je maakt al gebruik van het T-Mobile netwerk.
 

Wat verandert er wel als de overname definitief is?

Alleen de aandeelhouder van Simpel.nl B.V. wijzigt door de voorgenomen verkoop.
 

Wanneer is de overname definitief?

De overname is vandaag aangekondigd en deze moet eerst nog goedgekeurd worden door de autoriteiten.


10 reacties

wat is de meerwaarde van deze mededeling als er niets veranderd.

 

ik heb simpel als mobile en t-mobile als thuis.

 

Ik begrijp leuk de overname maar er veranderd niets dus waarom dan daar melding van maken dat alleen aandelen zijn verkocht.

 

 

Ik hoop het, vorige keer heeft een reorganisatie bij T-Mobile mij een kleine 1000 euro gekost door éénzijdige verandering van voorwaarde en wijzigen.

 

MVG

Maarten

Ga er maar van uit dat de abbonementen duurder gaan worden

Weet ik 100% zeker

Toen telfort werd over genomen door de kpn is dit ook gebeurd

Alles draait om. Poen

En als klant ben je overal maar een nummer

Neem dit maar van mij aan mensen

Ik weet nog wel een goede en voordelige mobiele provider

Op het kpn net werk

Menigeen kent het niet

Maar leveren supper voordelige abbonementen 

L mobile

Verdiep je daar maar eens in

Succes. 

Ik ben van T-Mobile overgestapt naar simpel omdat er slechte ontvangst is hier bij mij van T-Mobile... super tevreden met simpel maar zie de bui nu al hangen qua ontvangst...erg jammer...

Reputatie 6

@Jos56 wanneer is Telfort overgenomen door KPN?

@Imgrid Simpel maakt gebruik van het netwerk van T-Mobile. Hoe het bereik beter kan zijn begrijp ik niet dan van T-Mobile als dat zo is, maar wel fijn dat je verbetering ervaart. 

Reputatie 1
Badge +9

Hi @bouke 

Zo’n overname kan veel vragen vanuit onze klanten met zich mee brengen en wij willen uiteraard onze klanten graag up to date houden. 
Dat er verder niks verandert is positief nieuws en we stellen iedereen dus graag gerust dat de abonnementen onveranderd blijven. :grin:

 

Hoi @maarten175 
Vervelend om te horen maar gelukkig kan ik je hierin geruststellen. De algemene voorwaarden en abonnementen zullen niet veranderen. :wink:

 

Hallo @Jos56 

Simpel blijft Simpel en de huidige contracten zullen niet veranderen. Je abonnement zal dus niet opeens duurder worden.
En gelukkig maar! Want, we hebben natuurlijk heel veel tevreden klanten die wij ook graag heel tevreden houden. 

 

@Imgrid 
Blij om te horen dat je zo tevreden bent met ons! Wat @Snowboard aangeeft klopt inderdaad. 
Wij maken gebruik van het T-mobile netwerk, dus ook op dat gebied zal er gelukkig niks voor je veranderen en hou je gewoon de kwaliteit die je van ons gewend bent.

 

Groetjes,

Robert

Hi @bouke 

Zo’n overname kan veel vragen vanuit onze klanten met zich mee brengen en wij willen uiteraard onze klanten graag up to date houden. 
Dat er verder niks verandert is positief nieuws en we stellen iedereen dus graag gerust dat de abonnementen onveranderd blijven. :grin:

 

Groetjes,

Robert

 

allemaal prachtig maar als er niets veranderd hoef je niets te melden. in mijn geval zou ik hopen en verwachten dat deal juist wel positieve voordelen zou hebben omdat ik zowel simpel voor mobiel heb  tmobile voor internet thuis.

 

maar ik begrijp dat er niets te melden is.

 

Bouke

Bouke..

Zoals al eerder is verteld door een andere

Forummer,.

De kosten zullen ongetwijfeld stijgen.. Er veranderd echt wel wat misschien niet direct en ook al zeggen de huidige medewerkers aan de telefoon van Simpel dat dit uiteraard niet zo is. De nieuwe aandeelhouder zal niet zomaar in de boeken laten kijken.Ze willen je daarnaast ook niet kwijtraken of bang maken. Maar je kan er dus 99,9% vanuit gaan dat wie betaald die bepaald.! (Nieuwe eigenaar)

Dus ja.. er veranderd wat,! Als Philips jou salaris in 1 keer gaat betalen wil jij die verandering dan niet weten!? Daarnaast is het ook wel weer zo hoe groter de cake hoe meer je kan verdelen.. Dus zou je kunnen zeggen hoe groter hoe goedkoper.. maar op dat laatste moet je je maar niet rijk rekenen..

Meestal word het duurder.. 

Simpel gefeliciteerd ik hoop voor jullie dat de deal mag slagen.

 

Wil tegen de rest zeggen maak je niet druk. Je abonnement mag niet veranderd worden tijdens je contract. En als je contract afloopt kan je altijd ergens anders heen gaan mocht er dingen zijn veranderd wat je niet wilt bijvoorbeeld de prijs. Dus relax.

Hopelijk krijgen we hierdoor eindelijk de e-SIM.

Reageer