Skip to main content

De vakantieperiode is aangebroken, voor de ene is dat in eigen land genieten van rust of een camping. Maar veel van ons zoeken de zon op in het buitenland.

Ook daar willen wij dat onze klanten bereikbaar blijven voor onze naasten. Kijk daarom op de Simpel buitenland pagina voor meer informatie hierover. 
Blijven er nog vragen over stel ze dan hieronder.

Wij wensen iedereen alvast een hele fijne vakantie!

waar vind ik op de samsung A34 5G de instelling APN? ik bl;ijf in zone 1


Om te kunnen internetten in het buitenland heb je de juiste instellingen op je telefoon nodig. Je kunt deze instellingen handmatig instellen.
Op je telefoon voer je bij de instelling "APN" het volgende in: internet.access.nl


waar vind ik op de samsung A34 5G de instelling APN? ik bl;ijf in zone 1


Om te kunnen internetten in het buitenland heb je de juiste instellingen op je telefoon nodig. Je kunt deze instellingen handmatig instellen.
Op je telefoon voer je bij de instelling "APN" het volgende in: internet.access.nl

Je gaat naar :

  1. Instellingen. 
  2. Verbindingen. 
  3. Mobiele netwerken.
  4. Namen toegangspunten. 
  5. Namen toegangspunten bewerken

En vervolgens kun je door te klikken op wat daaronder staat ook de APN opnieuw instellen. 

Daarna opslaan en telefoon opnieuw opstarten.

Let erop dat je ondanks zone 1 niet in verbinding komt met een satelliet netwerk. 


Hallo Snowboard.

Dank je wel voor je uitleg. ik heb hier 2 simkaarten, maar ik heb op simpel internet geklikt en daar bij apn internet.access.nl ingevuld en op ok geklikt. verder kan ik niks opslaan. ik start de mobiel nu opnieuw op. hoe kan ik dan zien of ik verbinding maak met een satelliet netwerk?


ik start de mobiel nu opnieuw op. hoe kan ik dan zien of ik verbinding maak met een satelliet netwerk?

Ik ben geen medewerker van Simpel. Dus de fijne details ken ik hierin niet, maar de vraag zou ook  kunnen zijn. 

@Simpel

Ontvangen jullie van bijvoorbeeld maritiem een bericht bij verbinding met een satelliet? En zit daar een vertraging op? Zodat jullie naar de gebruiker dan een waarschuwingssms kunnen sturen. 

Misschien dat @SimplyOmar of bijvoorbeeld @Chantal L.S. hierover wat meer kunnen vertellen. 

Mijn advies @Nijntje2013 in de buurt van een grotere haven, op een boot, minimaal internet uit, nog beter:

 

Telefoon voortijdig uit!

€5,- /MB hakt erin. 


Hi @Nijntje2013 Het gebruik op het Maritieme netwerk valt onder Zone 2, waar in het internet inderdaad €5,00 per MB kost. Omdat wij dat ook erg hoog vinden, hebben we standaard een blokkade op internetgebruik buiten zone 1 op alle abonnementen gezet. Je moet deze blokkade er zelf van af halen om gebruik te kunnen maken van internet als je buiten zone 1 bent.

Maar hou het vooral in de gaten 

@Snowboard dank je wel voor je hulp en het meedenken!


@SimplyOmar en @Nijntje2013 maritiem is Zone 4.

Tarieven buitenland


Reageer