Skip to main content

De Consumentenbond heeft Simpel opnieuw uitgeroepen tot Beste uit de Test van alle mobiele providers in Nederland!

Met behulp van een panel analyseert de Consumentenbond ieder kwartaal wie de beste mobiele provider van Nederland is. De panelleden rapporteren over hun ervaringen en vertellen hoe tevreden ze zijn. Simpel krijgt van hen gemiddeld het hoogste cijfer, een 8,5. Gebruikers geven aan erg tevreden te zijn met de dienstverlening, meldt de Consumentenbond.

Ook vorig jaar kwam Simpel twee keer als beste uit de test. We zijn bijzonder trots dat Simpel als budget-provider alweer de kwaliteitslijst aanvoert!

LET OP! LAAT JE NIET MISLEIDEN 

hier geldt Simpelweg: GOEDKOOP = DUURKOOP 

Simpel is de goedkoopste maar ook de allerslechtste want heeft een beroerd h-a-p-e-r-e-n-d (2e-rangs T-mobile) netwerk ...dat (zelfs) in Amsterdam geen stabiele kwaliteit kan leveren. 

Technische “ondersteuning” en klanten”service” is ronduit tergend: je wordt er tureluurs simpel van. Zéér lange tel wachttijden: nodeloos tijdrovend. Aldoor misleidend ipv oplossend + moeizaam ipv meewerkend. Dus allesbehalve klantvriendelijk. 

Simpel heeft mij wekenlang ergernis en eindeloos veel gezeur opgeleverd: 10tallen e-mails en telefonades gekost om eindelijk alsnog van ze af te komen.

Waarbij er telkens loze beloftes werden gedaan die niet, half of veel te laat pas worden nagekomen.

Het is voor mij dus onbegrijpelijk en volkomen onterecht dat Simpel ooit door de Consumentenbond als “beste provider” zou zijn uitgeroepen.

 


Reageer