Skip to main content

Op dit moment ontvangen we meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ervaart met onze diensten.
We zijn op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Sorry voor het ongemak!

We houden je hier op de hoogte.

I have no service! I can't call and I can't receive any call. Im in Almere. 

I tried everything I restart my phone, I checked everything still no service. 

Ik kan niet bellen of gebeld worden!

Sinds vanochtend vroeg (~06:00) geen sim registratie op het mobiele netwerk mogelijk. Amersfoort Vathorst. Storing duurt dus reeds 4 uur.

Ik kan al niet bellen of gebeld worden sinds gisteravond, dinsdag 19 november. Internetten kon ook niet, maar sinds 10 minuten heb ik een H symbool in plaats van het 4G symbool op de telefoon, en kan ik wel weer internetten. Bellen nog steeds niet. Slechte zaak dat dit al zo lang duurt! En het ligt dus beslist niet aan mijn (oudere) phone zoals gesuggereerd werd. 

Ik ontvang geen sms-jes voor het inloggen met  2FA inloggen op mijn werk, best onhandig.... 

Ook in klarenbeek geen bereik

Ik kan geen verificatie smsjes ontvangen van bedrijven en digid

Kan ook al de hele ochtend niet bellen of gebeld worden. Appen gaat gelukkig wel. Duurt wel lang. Eersel 

Al 3 uur geen bereik en 4G, wanneer wordt dit opgelost?

Ik kan de hele dag al niet bellen of gebeld worden.

Hebben meer mensen daar last van?

@ Chantal , Ik heb daar ook al de hele dag last van. Klanten kunnen mij nog wel via whatsapp bellen bereiken, maar dat moeten ze net wel weten natuurlijk. Buitengewoon onhandig. Deze storing kost onnodig tijd = geld.

Roermond en omstreken minder goede internetverbinding. Valt af en toe gewoon weg.

Bij mij werkt sinds afgelopen uur alles weer naar behoren.

Zit in spanje maar ook hier geen internet en ben slecht te bereiken via de telefoon

Reageer