Beantwoord

1 account 2 nummers

  • 1 April 2022
  • 5 reacties
  • 547 Bekeken

Badge +1

Op mijn naam (hoofdaccount denk ik dan) staan 2 contracten met verschillende telefoonnummers en einddatums.

1 telefoonnummer heeft een contract voor onbepaalde tijd (sinds 1999), gebruiker (ook volgens mijnsimpel) is mijn vrouw

het 2e is afgelopen september afgesloten voor 2 jaar (gebruiker ben ik)

Aangezien ik een telefoon (met esim mogelijkheid) van de zaak heb gekregen wil ik graag een digitale sim (esim) van simpel in doen.

Simpel ondersteunt alleen geen esim …..

de oplossing lijkt mij in dit geval dat ik het eerste nummer met nummer behoud over laat zetten naar een provider die wel esim gebruikt en het tweede gewoon aanhoud.

Dan is er uiteindelijk nog 1 contract op mijn naam met 1 telefoonnummer.

Jammer voor Simpel, maar ze dwingen mij hiertoe, ik ben in principe tevreden over Simpel (met uitzondering van de esim)

Dit moet mogelijk zijn volgens mij

icon

Beste antwoord door Charlie 4 April 2022, 14:40

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Badge +8

Hi @Egeleijnse-simpel,

 

Jammer om te lezen dat je één van de abonnementen wilt opzeggen! 

 

Ik begrijp je keuze echter wel. Simpel biedt op dit moment geen eSIM aan, zoals je in meerdere topics al hebt aangegeven. Echter, dat maakt jouw vertrek niet minder jammer!

 

Groet, Charlie

Simpel

Badge +1

inderdaad jammer,

nu moet ik iedereen die mijn telefoonnummer kent en gebruikt voorzien van een ander nummer …

op zich niet het lastigste, dat vind ik de prijs die bij simpel lager is dan bij anderen

Beste Egeleijnse,

Dat je het met sommige dingen niet eens bent is nu zo langzamerhand wel duidelijk. Ik zou zo zeggen, accepteren wat het is of vertrekken. En in ieder geval zou ik wat minder reageren op vragen van een ander. Naar mijn mening zijn uw adviezen helaas niet altijd de beste. 

Badge +1

gelukkig is dat jou mening ...

Reputatie 6
Badge +9

gelukkig is dat jou mening ...

Het is ook mijn mening,  

Reageer