Hallo allemaal,
Ik heb best lang een simpel abonnement ben er echt meer dan tevreden over.
Zag 2 weken geleden actie bij een andere provider wat mij heel goedkoop leek dus gelijk hier me abonnement stopgezet en daarnaartoe overgestapt alleen nu zie ik bij simpel een actie wat meer kan me voor betekenen dan bij een andere provider.
Mijn vraag is kan ik nog bij simpel blijven als ik met ze bel en zo ja moet ik nog extra administratie kosten betalen.
Bladzijde 1 / 1
Hi, welkom op de community!
Of je met het huidige abonnement kan blijven of dat je een nieuwe bestelling kan plaatsen, hangt een beetje van de situatie af.
Heb je al wel bij ons opgezegd maar is het abonnement nog niet stopgezet? Dan kunnen wij de opzegging terugdraaien. Ook kan je dan met de nieuwe provider contact opnemen om de bestelling daar te annuleren.
Is jouw nummer al over gezet naar de nieuwe provider? Dan zit je mogelijk nog binnen de bedenktermijn en kan je terug naar ons door middel van een nieuwe bestelling.
Om jouw specifieke situatie in te zien en de opzegging terug te draaien, raad ik aan om contact met de klantenservice op te nemen.
Groetjes, Sanne
Of je met het huidige abonnement kan blijven of dat je een nieuwe bestelling kan plaatsen, hangt een beetje van de situatie af.
Heb je al wel bij ons opgezegd maar is het abonnement nog niet stopgezet? Dan kunnen wij de opzegging terugdraaien. Ook kan je dan met de nieuwe provider contact opnemen om de bestelling daar te annuleren.
Is jouw nummer al over gezet naar de nieuwe provider? Dan zit je mogelijk nog binnen de bedenktermijn en kan je terug naar ons door middel van een nieuwe bestelling.
Om jouw specifieke situatie in te zien en de opzegging terug te draaien, raad ik aan om contact met de klantenservice op te nemen.
Groetjes, Sanne
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.