Beantwoord

Abonnement besteld

  • 30 december 2019
  • 1 reactie
  • 125 Bekeken

mijn vrouw heeft zonder dat ik het wist een simkaart gekocht met een zover ik weet €4.- abbonoment  en is blijkbaar al voor € 50  over haar internet bundel heen. ze heeft mijn rekening nummer en bankpas gebruikt zonder mijn toestemming. ik wil dat  het nummer word geblokkeerd om verdere geld problemen voor te zijn. mijn werk mail is [xxxxx] het rekening nummer (van mij) die ze heeft gebruikt is: [verwijderd ivm privacy] xxxxxxxxx  ik zie dit graag opgelost, gezien mijn vrouw niet met geld kan omgaan en ons alleen maar meer in de geld problemen werkt. bvd. H. Schenk.

icon

Beste antwoord door Alexandra 31 december 2019, 12:47

Hai @hagie1313

Eh tsja, dit is wel een beetje lastig. De betaling kan alleen via een iDeal link. Dat doen we juist om eventuele fraude te voorkomen.

Als het abonnement op naam van je vrouw staat dan kan zij even contact met ons opnemen, maar het abonnement kan niet zomaar beëindigd worden. We gaan met jullie meekijken!

Groetjes, Alexandra

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +8

Hai @hagie1313

Eh tsja, dit is wel een beetje lastig. De betaling kan alleen via een iDeal link. Dat doen we juist om eventuele fraude te voorkomen.

Als het abonnement op naam van je vrouw staat dan kan zij even contact met ons opnemen, maar het abonnement kan niet zomaar beëindigd worden. We gaan met jullie meekijken!

Groetjes, Alexandra

Reageer