Skip to main content

Ik ben overgestapt naar een andere provider. 

Mijn abonnement liep tot 27 mei en ik heb vorige week mijn nieuwe contract aangevraagd bij een andere provider. Zij zeiden dat ze mijn huidige contract bij simpel opzeggen omdat ik nummer behoud wil. 

Nu is het 28 mei en zie dat mijn bundel gewoon doorloopt. Hoe kan dit ? Ik wil geen dubbele factuur deze maand. 

( Ik heb het simkaartje van de nieuwe provider nog niet binnen dus ik verwachtte gewoon deze dagen even onbereikbaar te zijn maar niet dat mijn bundel gewoon doorloopt. ) 

Een overstap met nummerbehoud loopt door tot je nieuwe abonnement ingaat. Zolang kun je je bundel blijven gebruiken. 


Als mijn contract afloopt ben ik dan vrij om elk andere abonnement mogelijkheid te kiezen ?


Als mijn contract afloopt ben ik dan vrij om elk andere abonnement mogelijkheid te kiezen ?

@Harm47 

Wanneer de minimale looptijd van je abonnement is verstreken dan wordt je abonnement stilzwijgend verlengd. Je hebt dan te maken met een maand opzegtermijn.

Kies je voor overstappen met nummerbehoud dan zegt de nieuwe provider voor het opzeggen. 


Als mijn contract afloopt ben ik dan vrij om elk andere abonnement mogelijkheid te kiezen ?

@Harm47

Wanneer de minimale looptijd van je abonnement is verstreken dan wordt je abonnement stilzwijgend verlengd. Je hebt dan te maken met een maand opzegtermijn.

Kies je voor overstappen met nummerbehoud dan zegt de nieuwe provider voor het opzeggen.

Ter volledigheid, 6 maanden voordat je contract afloopt mag je verlengen. Je kunt dan kiezen voor wat ook de nieuwe klanten als aanbod hebben. Voordelige actietarieven. 

Lees jezelf wel goed in voor wat bij elke provider geldt, de inflatiecorrectie. 

 

 


Dank je heel duidelijk.


Reageer