Beantwoord

Abonnement opzeggen

  • 14 June 2019
  • 3 reacties
  • 3338 Bekeken

Badge
Ik wil graag naar een andere aanbieder gaan, zodra mijn abonnement is afgelopen over 3 maanden. Er is nu een erg goede aanbieding bij een andere aanbieder, maar bij simpel heb je een opzegtermijn van een maand.
Kan ik wel al een nieuw abonnement regelen via de andere aanbieder of moet ik wachten tot 1 maand van tevoren? En als ik het nu al zou kunnen regelen, kan ik dan nog steeds mijn nummer behouden of dat niet?

Alvast bedankt,

Luuk
icon

Beste antwoord door Johnny 14 June 2019, 21:47

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1
Badge +8
Je kunt het abonnement één maand voor de einddatum van je contract opzeggen. Vervolgens kun je een nieuw abonnement met nummerbehoud starten bij je nieuwe provider die (afhankelijk van de nieuwe provider) misschien wel in kan gaan wanneer je abonnement bij Simpel eindigt.
Badge
Ik kan nu dus nog niet een nieuw abonnement afsluiten bij de andere aanbieder? Zij zouden alles regelen met betrekking tot de overstap maar kan ik dit nu niet dan vast afsluiten?
Reputatie 1
Badge +8
Bij Simpel kun je vanaf 120 dagen voor de einddatum van je huidige abonnement nummerbehoud aanvragen. Weet niet hoe dit is bij andere providers.

Reageer