Ik ben onlangs verhuisd naar een ander dorp, waar de provider Simpel (lees: T-Mobile) helemaal geen bereik heeft, geen netwerk. Ik ben zwanger en wil ten alle tijden bereikbaar zijn. Ik wil dus graag een abonnement bij een andere provider aanvragen met nummer behoud, maar ik lees dat ik het abonnement bij Simpel niet kan afkopen.
Hoe kan ik van provider wisselen met nunner behoud?
Beantwoord
Abonnement opzeggen vanwege verhuizing
Beste antwoord door Robert
Hi Nicky,
Allereerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! en uiteraard welkom op onze community.
Jammer om te lezen dat je met het T-Mobile netwerk geen bereik hebt op je nieuwe adres.
Als je via Mijn Simpel een adreswijziging doorgeeft dan staat ook dat nieuwe adres bij ons in het systeem.
Daarna kan je even contact opnemen met onze klantenservice. Wij kunnen dan op de dekkingskaart ook zien dat in jouw omgeving geen tot slecht bereik is.
Indien dit aantoonbaar is kunnen we het abonnement wel vroegtijdig voor je opzeggen.
Groeten, Robert
Bekijk origineelAllereerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! en uiteraard welkom op onze community.
Jammer om te lezen dat je met het T-Mobile netwerk geen bereik hebt op je nieuwe adres.
Als je via Mijn Simpel een adreswijziging doorgeeft dan staat ook dat nieuwe adres bij ons in het systeem.
Daarna kan je even contact opnemen met onze klantenservice. Wij kunnen dan op de dekkingskaart ook zien dat in jouw omgeving geen tot slecht bereik is.
Indien dit aantoonbaar is kunnen we het abonnement wel vroegtijdig voor je opzeggen.
Groeten, Robert
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.