Beantwoord

Abonnement overdragen op mijn vriendin

  • 26 May 2023
  • 1 reactie
  • 197 Bekeken

Ik heb een Simpel abonnement wat nog doorloopt tot maart 2024. Nu wil ik overstappen op een Vodafoon 5G abonnement omdat ik een iPhone 14Pro wil kopen. Ik wil daarbij natuurlijk mijn nummer behouden. Mijn vriendin heeft een (te duur) abonnement en wil graag mijn abonnement overnemen en daarbij haar nummer behouden. Hoe laat ik dit soepel verlopen? Ik heb het formulier abonnement overdragen bekeken maar ik zie daar geen “Per wanneer ?” datum op. 

Heeft iemand hier ervaring mee? Ik ben een beetje bang dat we straks allebei niet meer kunnen bellen.
 

Alvast bedankt

icon

Beste antwoord door Damien 30 May 2023, 16:57

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1
Badge +8

Hi @Munchy 

 

Welkom op onze community!

 

We kunnen dit helaas niet op deze manier regelen. Je kan overstappen met behoud van jouw abonnement, en daarna een contractovername doen. Echter krijgt zij dan een willekeurig nieuw nummer, omdat wij geen nummerbehoud kunnen aanvragen op een bestaand abonnement. De enige manier om dit dus te kunnen waarmaken is door over te stappen per einddatum contract of per direct met een afkoopsom. En jouw vriendin kan dan een nieuw abonnement afsluiten op haar eigen naam. 

 

Een hele fijne dag verder!

 

Groet, Damian
Simpel

Reageer