Beantwoord
Activering simkaart in het buitenland
Mijn simkaart met nummerbehoud gaat in op 17 februari 2019. Ik verblijf dan een paar weken in Spanje. Kan ik daar ook mijn simkaart activeren? Zo niet, wat moet ik dan doen?
Met vriendelijke groet,
Hans Hulsebos
Met vriendelijke groet,
Hans Hulsebos
Beste antwoord door Astrid
Hi Hans,
Wat leuk dat je naar ons overstapt!
In de meeste gevallen werkt het overzetten van een telefoonnummer ook wanneer je in het buitenland bent. Maar omdat wij geen invloed hebben op buitenlandse netwerken, en dit dus niet altijd kunnen garanderen, raden wij in onze communicatie aan om op het moment van de overstap verbonden te zijn met een Nederlands netwerk.
Mocht je je overstapdatum willen wijzigen, adviseer ik je om contact op te nemen met onze nummerbehoud afdeling.
Alvast een fijn verblijf in het buitenland toegewenst!
Groet, Astrid
P.S. Ik heb je bericht aangepast en je persoonlijke gegevens verwijdert 😉
Bekijk origineelWat leuk dat je naar ons overstapt!
In de meeste gevallen werkt het overzetten van een telefoonnummer ook wanneer je in het buitenland bent. Maar omdat wij geen invloed hebben op buitenlandse netwerken, en dit dus niet altijd kunnen garanderen, raden wij in onze communicatie aan om op het moment van de overstap verbonden te zijn met een Nederlands netwerk.
Mocht je je overstapdatum willen wijzigen, adviseer ik je om contact op te nemen met onze nummerbehoud afdeling.
Alvast een fijn verblijf in het buitenland toegewenst!
Groet, Astrid
P.S. Ik heb je bericht aangepast en je persoonlijke gegevens verwijdert 😉
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.