Ik heb nummerbehoud aangevraagd bij Tele2, maar die zeggen dat mijn nummer al is overgezet naar een andere provider. Ik voldoe echter aan alle voorwaarden. Graag duidelijkheid!
Bladzijde 1 / 1
Hi Willem!
Welkom op onze Community, wat jammer dat je bij ons weg gaat!
Heb je momenteel een actief abonnement bij ons? Als je abonnement is afgelopen dan kun je inderdaad met nummerbehoud weg. Het is beste is om even contact op te nemen met onze klantenservice zodat we kunnen bekijken wat de status van nummerbehoud is. Succes!
Groetjes Joachiem
Welkom op onze Community, wat jammer dat je bij ons weg gaat!
Heb je momenteel een actief abonnement bij ons? Als je abonnement is afgelopen dan kun je inderdaad met nummerbehoud weg. Het is beste is om even contact op te nemen met onze klantenservice zodat we kunnen bekijken wat de status van nummerbehoud is. Succes!
Groetjes Joachiem
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.