Beantwoord

Contact nummer verkeerd ingevuld

  • 29 maart 2020
  • 1 reactie
  • 102 Bekeken

Ik heb net een kaart besteld en ik zou een SMS krijgen om te activeren maar ik heb nog steeds geen SMS gehad of ligt het aan de nummer wat ik heb aangegeven. 

icon

Beste antwoord door Sanne 31 maart 2020, 13:17

Hoi, welkom op de community!

 

Je krijgt na de betaling van jouw bestelling een sms om nummerbehoud te verifiëren. De sms ontvang je op het nummer waar je nummerbehoud voor hebt aangevraagd. De activatie van de simkaart gaat automatisch op de dag van overstap.

 

Heb je geen sms ontvangen, of kan je niet meer sms’en met jouw huidige simkaart? Dan kan je ook met het klantnummer van de huidige provider het nummer verifiëren. Als de verificatie niet is gelukt, nemen wij altijd contact met je op via de e-mail.

 

Heb je een abonnement met een nieuw nummer, of een vervangende simkaart voor een bestaand abonnement besteld, dan krijg je geen verificatie sms.

 

Groet, Sanne

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +7

Hoi, welkom op de community!

 

Je krijgt na de betaling van jouw bestelling een sms om nummerbehoud te verifiëren. De sms ontvang je op het nummer waar je nummerbehoud voor hebt aangevraagd. De activatie van de simkaart gaat automatisch op de dag van overstap.

 

Heb je geen sms ontvangen, of kan je niet meer sms’en met jouw huidige simkaart? Dan kan je ook met het klantnummer van de huidige provider het nummer verifiëren. Als de verificatie niet is gelukt, nemen wij altijd contact met je op via de e-mail.

 

Heb je een abonnement met een nieuw nummer, of een vervangende simkaart voor een bestaand abonnement besteld, dan krijg je geen verificatie sms.

 

Groet, Sanne

Reageer