Beantwoord

Datum overzetten komt niet overheen, met huidig abbo.

  • 27 February 2019
  • 1 reactie
  • 354 Bekeken

Goedendag ik heb gister een abbo bij jullie afgesloten met nummerbehoud. Ik weet dat mijn huidige abbo eindigt op 21-3-2019 nu kreeg ik net een SMS dat ie bij jullie ingaat op 29-3-2019
Maar wat dan met die tussen liggende 8 dagen??? Dan ben ik dus niet bereikbaar? ???? Kan dat niet op de zelfde dag dus de 21ste???? Als mijn huidige abonnement afloopt?
Mvg n.heere.
icon

Beste antwoord door Anonymous 28 February 2019, 15:11

Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Nancy,

Wat leuk dat je overstapt naar Simpel, welkom! Bij het aanvragen van nummerbehoud dienen wij rekening te houden met de opzegtermijn die je huidige aanbieder hanteert. Om die reden komt de overstapdatum zelden overeen met de originele einddatum van je huidige contract. Dit heeft geen invloed op je bereikbaarheid en je hoeft ook geen periode dubbel te betalen. Als de overstapdatum op 29 maart is betekent dit dat de 29e de eerstmogelijke datum is dat wij je nummer mogen overnemen. Maak je geen zorgen dat je niet bereikbaar bent; je blijft gewoon bereikbaar tot de 29e bij je huidige aanbieder en dan eidigt je contract automatisch, en je abonnement start bij Simpel op dezelfde dag. Je ontvangt de simkaart binnenkort thuis, en pas op de 29e kun je de simkaart wisselen met die van je huidige aanbieder zodra je merkt dat je geen bereik meer hebt. Binnen enkele ogenblikken bel je dan met Simpel!

Groeten, Josephine

Reageer