Skip to main content

Hoi,

Ik ga mijn contract bij Simpel helaas niet verlengen omdat ik overstap op het contract van mijn werkgever. Nu is de eerst mogelijke datum om over te stappen mét nummerbehoud 29 juli 2020 terwijl mijn contract bij Simpel op 27 Juli 2020 afloopt.

Betekent dit dat ik deze 2 dagen niet bereikbaar ben? Zo ja, kan dit worden aangepast?

 

Dankjewel alvast.

 

Gr. Judith

Goedemiddag @Judith0707.

Wat jammer dat je ons als klant gaat verlaten!

De overstapdatum die je van de nieuwe provider te horen krijgt is vaak de eerst mogelijke overstapdatum, je kan echter bij hun nagaan of de overstapdatum te vervroegen is. Mocht dat niet mogelijk zijn dan is het zo geregeld dat je abonnement tot en met de overstapdatum bij ons actief blijft totdat je nummer is overgedragen aan de andere provider.

Hopelijk mogen we je in de toekomst nog eens als Simpel klant verwelkomen!

Groetjes,

Phil


Reageer