Beantwoord

Extra telefoonnummer bestellen

  • 2 March 2020
  • 1 reactie
  • 876 Bekeken

Ik wil graag een extra nieuw telefoonnummer omdat ik een eigen bedrijf ga starten en dat nummer ga gebruiken als zakelijk nummer. Dit moet dus een geheel nieuw abonnement zijn met een nieuw telefoonnummer. Als ik dit abonnement wil bestellen komt op een moment de vraag ‘nummerbehoud of nieuw telefoonnumer?', ook heb ik mijn telefoonnummer ingevoerd bij 'controle telefoonnumer’ en ik weet niet goed welke ik moet aanklikken. Ik ben namelijk bang dat als ik 'nieuw telefoonnummer’ kies dat dan mijn eigen telefoonnummer weggaat terwijl ik eigenlijk dus gewoon 2 verschillende simkaarten en 2 verschillende nummers wil; mijn huidige telefoonnummer en een telefoonnummer voor mijn bedrijf. Kan iemand mij alsjeblieft helpen?

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Phil 3 March 2020, 15:07

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +8

Hi @Loesvandenbogaart!

Goed dat je deze vraag stelt!

Bij het plaatsen van een bestelling vragen we je om een contact telefoonnummer in te vullen. Dat nummer gebruiken we alleen om contact met je op te nemen indien er contact over de bestelling nodig is. Onder je persoonlijke gegevens kan je vervolgens aangeven of je voor de nieuwe bestelling een nieuw telefoonnummer wenst of een telefoonnummer wenst mee te nemen naar dat abonnement. Indien je voor een nieuw telefoonnummer kiest ontvang je van ons een simkaart met een nieuw telefoonnummer en worden er geen wijzigingen aangebracht met betrekking tot je huidige telefoonnummer en abonnement.

Groetjes, 

Phil

Reageer