Beantwoord

Hoe activeer ik mijn abbonoment?

  • 29 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 67 Bekeken

Ik heb de abonnement besteld en de geld betaald en de sim kaart tot nu toe werkt niet. Kunt u dat snel behandeling zodat ik mijn abonnement kan gebruiken 

icon

Beste antwoord door Alexandra 30 oktober 2019, 10:41

Hoi @Peterishak,

Wat leuk dat je bij ons besteld hebt! :sunflower:

Als je zonder nummerbehoud bestelt dan kan je je simkaart zelf activeren via je persoonlijke Mijn Simpel pagina en gebruik maken van je abonnement. Als je met nummerbehoud besteld hebt, dan is de overstapdatum afhankelijk van je huidige provider. Wij sturen je een e-mail met de datum van nummerbehoud. Deze datum kan je zelf eventueel nog aanpassen. Is de datum al verstreken en kan je nog geen gebruik maken van je abonnement? Neem dan even contact met ons op zodat we je verder kunnen helpen. 

Groetjes, Alexandra

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1
Badge +8

Hoi @Peterishak,

Wat leuk dat je bij ons besteld hebt! :sunflower:

Als je zonder nummerbehoud bestelt dan kan je je simkaart zelf activeren via je persoonlijke Mijn Simpel pagina en gebruik maken van je abonnement. Als je met nummerbehoud besteld hebt, dan is de overstapdatum afhankelijk van je huidige provider. Wij sturen je een e-mail met de datum van nummerbehoud. Deze datum kan je zelf eventueel nog aanpassen. Is de datum al verstreken en kan je nog geen gebruik maken van je abonnement? Neem dan even contact met ons op zodat we je verder kunnen helpen. 

Groetjes, Alexandra

Reageer