Om je nummer te valideren sturen we een sms'je met een code. Let op: als je niet reageert op deze sms kunnen we je nummerbehoud nog niet in gang zetten. Hieronder lees je hoe je dat doet:
Bevestig je 06-nummer voor nummerbehoud bij Simpel
Voor we het nummerbehoud gaan aanvragen bij je huidige aanbieder, moeten we eerst controleren of het opgegeven 06-nummer correct is en ook echt van jou is. Dit doen we door een unieke 5-cijferige code aan je te sturen.Bevestig de code uit de SMS via onze website
Ga naar simpel.porteren.nl/nl/ en vul je 06-nummer en de 5-cijferige code uit de sms in. En klik op de knop "Verstuur". Zo bevestig je dat we het juiste 06-nummer gaan overzetten naar Simpel.Reageer binnen 24 uur
Reageer zo snel mogelijk op deze sms zodat we je op de eerst mogelijk datum kunnen overzetten naar Simpel. Na jouw reactie gaan we het nummerbehoud aanvragen bij je huidige aanbieder. De code is 24 uur geldig. Binnen 2 werkdagen bevestigen we de overstapdatum per e-mail.Code verlopen?
De 5-cijferige code is 24 uur geldig. Heb je te laat of niet gereageerd? Geen probleem! Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op om het nummerbehoud in orde te maken. Je kan ook zelf telefonisch contact opnemen met onze afdeling Nummerbehoud via 088 100 5757. Kies voor de optie Nummerbehoud in het menu.Geen internet? SMS dan de 5-cijferige code terug aan 3279
SMS de 5-cijferige code die je van ons ontvangen hebt terug naar dit nummer. Je ontvangt direct een bevestiging van ons per SMS als we de juiste code hebben ontvangen.Lukt het niet om de SMS te sturen aan 3279?
Het versturen van een SMS aan 3279 kost niets extra, maar het is wel een premium-sms-nummer. Het kan zijn dat het SMS'en naar een premium sms-nummer geblokkeerd is voor jouw abonnement. Als dit het geval is, kun je de sms sturen naar 0642500550Kan je ook geen SMS sturen naar 0642500550? Neem dan tijdens kantooruren telefonisch contact op met onze afdeling nummerbehoud via 088 100 5757. Kies voor de optie Nummerbehoud in het menu.