Skip to main content
Hallo allemaal!



Nieuw abonnement maar toch je nummer behouden? Geen probleem. Bij Simpel kan je gewoon gratis je nummer meenemen. Wij regelen dat je je nummer kunt behouden en dat het contract bij je vorige aanbieder wordt opgezegd. Hieronder lees je de belangrijkste informatie over hoe we dit precies regelen.



Hoe werkt het valideren van mijn mobiele nummer?



We moeten zeker zijn dat het opgegeven mobiele nummer bij jou hoort. Na het afronden van je bestelling en betaling sturen wij daarom eerst een sms met afzender 3279 waarin we je vragen een 5-cijferige code door te geven via de link in de sms. Je kunt de code ook terug sms'en. Zo valideren wij je telefoonnummer. Je kunt de code ook online doorgeven via https://simpel.nl/06-check

Hoe sneller je de code doorgeeft of terug sms't, hoe sneller we naar de volgende stap kunnen gaan: toestemming vragen aan je huidige provider. Gemiddeld kunnen we je binnen 48 uur bevestigen wanneer je kunt overstappen.



Wanneer gaat mijn abonnement in?



Als je je nummer mee wil nemen naar Simpel, zeggen wij je huidige abonnement voor je op. We vragen nummerbehoud aan voor de eerst mogelijke datum waarop je bij je huidige aanbieder weg mag. De opzegtermijn is meestal 30 dagen. De overstapdatum bevestigen wij aan je per sms. Op deze dag gaat je nieuwe Simpel-abonnement in.
Geen reactie

Reageer