Skip to main content

Hallo,

14 november wordt mijn simkaart van simpel geactiveerd, tot die tijd zit ik bij KPN. Nu krijg ik net de bevestiging via email van simpel binnen en daarin staat dat ik niet in het buitenland over kan stappen.

Dit is van te voren niet aangegeven en aangezien ik hier, Bonaire, voor een jaar woon kan ik het ook niet uitstellen. 

Kunt u mij laten weten of de overstap goed gaat?

 

Hoi Sacha! Fijn dat je een vraag stelt op de Community.

In de meeste gevallen werkt het overzetten van een telefoonnummer ook wanneer je in het buitenland bent. Maar omdat wij geen invloed hebben op buitenlandse netwerken, en dit dus niet altijd kunnen garanderen, raden wij in onze communicatie aan om op het moment van de overstap verbonden te zijn met een Nederlands netwerk. Mocht je je overstapdatum willen wijzigen, dan zou deze mogelijk nog gewijzigd kunnen worden via de persoonlijke Mijn Simpel pagina. 

Ik wens je een prettig verblijf daar en kijk hier gerust nog even rond.

Groetjes Joachiem 


Reageer