Hoi simpel!
Ik heb bij youfone een nieuw abbonament besteld waarmee automatisch de Ingangsdatum op 30 september is geplaatst. Alleen mijn abbonament bij jullie stopt al op 21 september dus dan zou ik een paar dagen niemand kunnen bereiken. Kan deze ingangsdatum worden vervroegd?
Mvg Daniel R
Bladzijde 1 / 1
Hoi Daniel!
De overstapdatum wordt altijd tussen de providers afgesproken. Op de overstapdatum is het contract natuurlijk afgelopen, en er wordt rekening gehouden met een maand opzegtermijn. Op 21 september loopt waarschijnlijk jouw contract af. Heb je niet zelf bij ons opgezegd maar laat je dit door de nieuwe provider doen? Dan loopt het abonnement na afloop van het contract gewoon door tot de overstap.
Voor verdere vragen over de overstap adviseer ik contact op te nemen met Youfone.
Groet, Sanne
De overstapdatum wordt altijd tussen de providers afgesproken. Op de overstapdatum is het contract natuurlijk afgelopen, en er wordt rekening gehouden met een maand opzegtermijn. Op 21 september loopt waarschijnlijk jouw contract af. Heb je niet zelf bij ons opgezegd maar laat je dit door de nieuwe provider doen? Dan loopt het abonnement na afloop van het contract gewoon door tot de overstap.
Voor verdere vragen over de overstap adviseer ik contact op te nemen met Youfone.
Groet, Sanne
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.