Skip to main content
Hallo,



Ik heb een aantal maanden geleden mijn abonnement compleet geannuleerd. Het loopt nog door tot november. Ik wil graag weer dit abonnement, maar met hetzelfde nummer. Kan Simpel dit regelen? Ik vind het niet erg als ik dit opnieuw moet afsluiten, wat voor mij belangrijk is is het nummerbehoud.



Heeft iemand hier ervaring mee?
Hi,



En welkom op onze community!



Uit je bericht begrijp ik niet precies wat je bedoeld met geannuleerd. Om je zo goed mogelijk te helpen wil ik je vragen om telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice.



Wij helpen je dan graag verder.



Groetjes Tess
Hi,



En welkom op onze community!



Uit je bericht begrijp ik niet precies wat je bedoeld met geannuleerd. Om je zo goed mogelijk te helpen wil ik je vragen om telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice.



Wij helpen je dan graag verder.



Groetjes Tess


Hoi Tess,



wat snapt u niet precies? Ik bedoel geannuleerd als in, in november 2019 eindigt het contract van mijn Simpel abonnement permanent. Ik wil graag hetzelfde nummer behouden en een nieuw abonnement, maar dan nog steeds bij Simpel. ik kom van en blijf bij dezelfde provider.
Hoi @snwb ,



Bedankt voor de toelichting!



Het klinkt alsof je jouw actieve abonnement bij Simpel per november dit jaar hebt opgezegd. Ik adviseer even contact met onze klantenservice op te nemen. Dan halen we de opzegging eruit en kan je jouw lopende abonnement bij ons verlengen met een nieuwe bundel, of kan je jouw huidige bundel blijven gebruiken.



Groet, Sanne

Reageer