Hallo,
Ik heb een aantal maanden geleden mijn abonnement compleet geannuleerd. Het loopt nog door tot november. Ik wil graag weer dit abonnement, maar met hetzelfde nummer. Kan Simpel dit regelen? Ik vind het niet erg als ik dit opnieuw moet afsluiten, wat voor mij belangrijk is is het nummerbehoud.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Antwoord
Kan ik mijn geannuleerde abonnement herstarten
Beste antwoord door Sanne
Hoi @snwb ,
Bedankt voor de toelichting!
Het klinkt alsof je jouw actieve abonnement bij Simpel per november dit jaar hebt opgezegd. Ik adviseer even contact met onze klantenservice op te nemen. Dan halen we de opzegging eruit en kan je jouw lopende abonnement bij ons verlengen met een nieuwe bundel, of kan je jouw huidige bundel blijven gebruiken.
Groet, Sanne
Bedankt voor de toelichting!
Het klinkt alsof je jouw actieve abonnement bij Simpel per november dit jaar hebt opgezegd. Ik adviseer even contact met onze klantenservice op te nemen. Dan halen we de opzegging eruit en kan je jouw lopende abonnement bij ons verlengen met een nieuwe bundel, of kan je jouw huidige bundel blijven gebruiken.
Groet, Sanne
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.