Hoi Linda,
Welkom op onze Community en wie weet alvast welkom als klant!
Ik begrijp dat je nummer nu dus inactief is en om nummerbehoud te kunnen aanvragen dien je zelf het telefoonnummer in gebruik te hebben. Het telefoonnummer wat aan je WhatsApp profiel hangt heb je zelf ooit dienen in te stellen, vanaf dat moment WhatsApp je dus met dat mobiele nummer. Omdat je nu een inactief nummer hebt, kan je de reguliere verificatie niet doen. De verificatie doen wij namelijk aan de hand van een code wat je per sms ontvangt op het nummer.
Mocht het nummer niet langer dan 30 dagen geleden inactief zijn geraakt, kan je wel nog de poging doen om een sim-only met nummerbehoud te bestellen. Wanneer je een telefoonnummer wenst mee te nemen waar je geen sms’je op kan ontvangen, kan de verificatie voor het nummerbehoud ook op de alternatieve manier worden gedaan aan de hand van het klantnummer. Het gaat hier dan om het klantnummer van de provider waar je nummer actief was/is. Zodra je de bestelling hebt geplaatst en de eerste betaling is voldaan wordt het nummerbehoud aanvraag in gang gezet, je kan dan het klantnummer samen met je telefoonnummer doorvoeren via deze link.
Groetjes,
Houssam
Hallo, ik weet niet of jullie mij kunnen helpen maar ben mijn telefoon verloren dus sim geblokkeerd nu nieuwe sim geactiveerd maar hij wil mijn nummer niet verifiëren bij whatsapp. Heb al van alles geprobeerd maar niks helpt hopelijk hebben jullie een oplossing?
Groetjes
Hallo
Heb je dit al geprobeerd? Even naar beneden scrollen voor de betreffende helpende tekst.
Hoi,
Heb alles al geprobeerd wat op die hulp pagina staat. Vind het zo raar dat die het niet wil verifiëren.
Groetjes
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.