Skip to main content

We hebben nu een Vodafone abonnement welke op 26 augustus afloopt. We hebben bij Simpel een abonnement aangevraagd en zij komen met de melding dat ze het nummer overzetten op 9 september. Kun je het nummer dan niet aloverzetten op 27 augustus? Als dit niet gaat kunnen we dan nog wel bellen in de periode tussen 27 aug en 9 september?

Hi @Direnzi

Allereerst van harte welkom op onze Community en bij Simpel! 

Zodra je nummerbehoud hebt aangevraagd regelen wij de overstap met je huidige provider. Zij informeren ons vervolgens over de eerstvolgende overstapdatum en dit bevestigen wij dan weer aan jou. Er wordt altijd één maand opzegtermijn in acht genomen, waardoor het niet mogelijk is om de overstapdatum te vervroegen. 

Daarnaast wordt het abonnement bij je huidige provider pas beëindigd zodra het abonnement bij Simpel actief is. Je hoeft dus niet bang te zijn dat je in deze periode niet bereikbaar bent. 

Ik wens je alvast heel veel plezier toe met je nieuwe Simpel abonnement! 

Groet, 

Lisa 

 


Reageer