Beantwoord

Kan Most Wanted actie niet bestellen

  • 1 July 2019
  • 4 reacties
  • 320 Bekeken

Badge
Ik heb 3 keer geprobeerd om een Most Wanted Deal de bestellen.
Momenteel heb ik een zakelijk T-Mobile account en geef dit aan in het nummerbehoud tijdens de bestelprocedure incluis klantnummer. Het T-Mobile abonnement loopt 16 september 2019 af.
Als ik op verder klik worden alle velden gewist. Verder geen foutmelding.

Nu is officieel de actie voorbij doordat ik meerdere keren heb geprobeerd zonder succes.
Steeds worden de velden geleegd.

Kan iemand me uitleggen waarom dit niet werkt? Hoe kan ik nog in aanmerking komen voor de Most Wanted Deals omdat ik vóór 1 juli heb geprobeerd om te bestellen?
icon

Beste antwoord door Tess 2 July 2019, 11:30

Bekijk origineel

4 reacties

Badge
Het is vandaag alsnog gelukt om een bestelling te plaatsten.
Badge
Alleen heb ik nog geen validatiecode via de sms ontvangen ivm het nummer behoud.
Badge +8
Hi Janwes!

En welkom op onze community :)

Fijn om te lezen dat het gelukt is om je bestelling te voltooien. Het kan even duren voordat je een validatiebericht ontvangt.
Mocht je deze vandaag nog niet ontvangen hebben wil ik je vragen om even contact met ons op te nemen.

Wij zullen je dan zo snel mogelijk verder helpen om je bestelling rond te krijgen.

Alvast veel plezier van je Simpel abonnement.

Groetjes Tess
Badge
Beste Tess,

De bestelling is helemaal afgerond.
De simkaart is al binnen.

Bedankt voor je reactie!

Mvg,
Jan

Reageer