Skip to main content

Hallo Simpel

Mijn werk neemt mijn prive abonnement over. Ik wil graag mijn nummer behouden en daarom mijn klantnummer gebruiken om mijn nummer over te zetten. Hiervoor moet ik mijn klantnummer opgeven, maar deze wordt steeds afgekeurd. Het klantnummer dat ik daarbij doorgeef is het klantnummer dat staat in de “mijn gegevens” pagina. Het klantnummer wat hier staat wordt niet geaccepteerd door de nieuwe provider. 

Kunnen jullie mij zo spoedig mogelijk helpen?

met vriendelijke groet,

Marc van Duyn

Goedemiddag @Marc van Duyn,

 

Wat vervelend dat het nummerbehoud wordt afgewezen! 

 

Ik raad je aan om contact op te nemen met onze klantenservice, zodat wij voor je kunnen nagaan wat er fout gaat. Je kunt mijn collega's van het nummerbehoud direct bereiken door te bellen naar 088 100 57 57 > optie ‘Nummerbehoud’ in het keuzemenu. 

 

Groet, Charlie

Simpel


Reageer