Beantwoord

Lopend Simpelabo en TMobile prepaid, nummer overzetten

  • 15 November 2020
  • 1 reactie
  • 168 Bekeken

Badge

Tweeenhalf jaar geleden en Simpelabo afgesloten €2,50 met 100 belmin, 250 Mb naast mijn prepaid van TMobile waar toen nog een redelijk saldo op stond. Om diverse redenen het TMobilenummer niet meegenomen/overgezet maar omdat mijn saldo daar inmiddels op is en dat mijn primaire nummer is wil ik dit alsnog meenemen naar Simpel. Bij een bestaand contract kan dat niet achteraf geregeld worden dus zou ik een hieuw abo bij Simpel af kunnen sluiten ware het niet dat ik dan "maar" 50 belminuten krijg ipv 100 en ik opnieuw €20 aansluitkosten moet betalen. Het bestaande abo ga ik dan opzeggen.

Beste Simpel, is er een mogelijkheid om op het nieuwe abo ook 100 belmiuten te krijgen en/of geen aansluitkosten te betalen? Of een andere voordelige oplossing?

 

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 16 November 2020, 10:57

Bekijk origineel

1 reactie

Goedemorgen @Papillon57

Ten eerste van harte welkom op onze Community! 

Wij rekenen voor iedere nieuwe bestelling administratiekosten, ook als je al een abonnement bij ons hebt.  Dit zijn verplichte kosten, omdat er een aantal dingen moeten gebeuren om het abonnement bij ons in te laten gaan. Hier zijn kosten aan verbonden. Bijvoorbeeld voor het verwerken en registreren van je bestelling, het aanmaken van een simkaart en het overzetten of aanmaken van een telefoonnummer.

Bij het afsluiten van een nieuw abonnement heb je de keuze uit de bundels die op onze website staan weergegeven. 
Onze bundels en acties veranderen echter wel zo nu en dan. Ik raad je aan om onze website daarom goed in ogenschouw te houden, wie weet wordt er binnenkort een nieuwe actie online gezet. 

Mocht je verder nog vragen hebben omtrent onze bundels, neem dan gerust even contact met ons op.

Groet, 

Lisa
 

Reageer