Beantwoord

Nieuw abonnement i.c.m. nummerbehoud

  • 22 juni 2020
  • 1 reactie
  • 101 Bekeken

Op het moment zit ik nog bij een andere provider waarvan mijn abonnement op 10 juli verloopt. Vandaag heb ik bij simpel een abonnement aangevraagd met nummerbehoud en krijg ik te horen dat deze pas 22 juli in gaat. Nu vraag ik mij af wat er in die 12 dagen gebeurt. Want ik neem aan dat ik dan geen internet heb of kan bellen/sms’en in de tussentijd?

icon

Beste antwoord door Phil 23 juni 2020, 09:46

Hi @s.l19!

Allereerst welkom bij Simpel, leuk dat je naar ons overstapt!

De overstapdatum is in samenspraak met je huidige provider afgesproken. Hoe het in algemene zin werkt is dat je tot en met de overstapdatum je verbinding bij je huidige provider behoudt en op de overstapdatum met je nummer naar ons overstapt. Op dat moment activeren we je abonnement, nemen we je nummer over en zeggen we de aansluiting bij je huidige provider op. Om hier 100 procent zeker van te zijn kan je even contact opnemen met je huidige provider om dit kort te sluiten.

Ik wens je alvast veel gebruiksplezier toe met het abonnement! 

Groetjes,

Phil 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +7

Hi @s.l19!

Allereerst welkom bij Simpel, leuk dat je naar ons overstapt!

De overstapdatum is in samenspraak met je huidige provider afgesproken. Hoe het in algemene zin werkt is dat je tot en met de overstapdatum je verbinding bij je huidige provider behoudt en op de overstapdatum met je nummer naar ons overstapt. Op dat moment activeren we je abonnement, nemen we je nummer over en zeggen we de aansluiting bij je huidige provider op. Om hier 100 procent zeker van te zijn kan je even contact opnemen met je huidige provider om dit kort te sluiten.

Ik wens je alvast veel gebruiksplezier toe met het abonnement! 

Groetjes,

Phil 

Reageer