Beantwoord

Nieuw abonnement tele2

  • 11 May 2019
  • 1 reactie
  • 737 Bekeken

Hey, ik wil graag een nieuw abonnement met telefoon bij tele2 afsluiten, maar dit kan pas 4 maanden van te voren (26-08-19) voor mijn abonnement bij Simpel afloopt (26-12-19). Is het op een of andere manier alsnog mogelijk dat ik voor die datum een nieuw abonnement kan afsluiten met nummerbehoud.

Zo niet is het dan mogelijk dat mijn abonnement bij een abonnement van een familie lid (afgesloten op het zelfde account) wordt 'opgeteld' zodat het geen 'weggegooid' geld is als ik met een nieuw nummer een abonnement afsluit.

groet jan
icon

Beste antwoord door Alexandra 13 May 2019, 12:51

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +8
Hoi Jan!

Wat jammer dat je bij ons weg gaat :(

Op je Mijn Simpel pagina onder het kopje 'Abonnement' vindt je de einddatum van je abonnement. Eerder kun je je abonnement niet opzeggen of over laten nemen. Nummerbehoud kan wel eerder besteld worden, vanaf de einddatum van je abonnement wordt je nummer dan overgenomen.

Een contractovername is altijd een optie. Het formulier kun je hier vinden en invullen. (Let op, in het formulier wordt nog gevraagd om een kopie van je bankpas. Dat is niet meer nodig. Je kunt het rekeningnummer wijzigen via een iDeal betaling van €0,01 via je persoonlijke Mijn Simpel pagina). Je nummer wordt dan wel overgenomen en kan dus niet worden meegenomen naar een andere provider.

Als je geen dubbele kosten wilt maken, wat natuurlijk heel begrijpelijk is, dan kun je overwegen om bij ons te blijven en een los toestel aan te schaffen of overwegen om je bestelling met toestel bij Tele2 uit te stellen.

Groetjes, Alexandra

Reageer