Hi @feline,
Welkom op onze community!
Je kan bij ons altijd een tweede abonnement afsluiten zonder dat dat je eerste abonnement in de problemen brengt. Je kan op onze website de nieuwe gewenste bundel kiezen en de nieuwe bestelling plaatsen. Dan bij de volgende stap kan je kiezen voor wel of geen nummerbehoud. Als je hier klikt op: '’Ik wil een nieuw Simpel nummer'’ krijg je gewoon een nieuw telefoonnummer van ons, en zal dit naast jouw huidige abonnement gaan lopen. Bij de bestelling vul je altijd een contact telefoonnummer in; hier vul je een alternatief nummer in dat we bellen in geval dat er iets is met de bestelling.
Ook is het handig om jouw abonnementen te koppelen, zo hoef je niet telkens in en uit te loggen om de verschillende abonnementen in te zien in onze app. Om abonnementen te koppelen kun je inloggen op het hoofdaccount, waar je dan kan klikken op'’ gekoppelde abonnementen'’. Hier klik je op de knop: '’abonnementen koppelen'’, en volgt daar de stappen. Zo kan je gemakkelijk switchen tussen accounts met een klik op de knop.
Een hele mooie dag toegewenst!
Groet, Damien
Simpel