Beantwoord

Nieuwe simkaart

  • 26 October 2022
  • 1 reactie
  • 110 Bekeken

Ik zit op dit moment bij een andere provider. Maar mijn simkaart is op dit moment kapot, dus dat leek me een goed moment om over te stappen. Wel wil ik graag m'n nummer behouden. Alleen om nummerbehoud te regelen moet ik een sms krijgen en die beantwoorden. Maar dat kan ik dus niet want m'n simkaart is kapot..
Hoe kan ik overstappen naar simpel en m'n nummerbehouden zonder een sms te moeten beantwoorden?

icon

Beste antwoord door Janine 27 October 2022, 09:27

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +7

Hey @Hanna ,

Welkom op onze Community!

Super leuk dat je naar ons wil overstappen. Begrijpelijk dat je jouw telefoonnummer wil behouden, niet getreurd, dit kan ook zonder de sms. We proberen inderdaad eerst een sms te sturen, wanneer dit niet aankomt, heb je de mogelijkheid om via Simpel.porteren.nl te kiezen voor ‘Ik heb geen code ontvangen’. Daar dien je dan jouw klantnummer van de vorige provider in te geven. Deze kan je vinden op je facturen en eventueel opvragen bij de provider. Aan de hand van je klantnummer behouden wij je telefoonnummer en ontvang je bericht van ons zodra wij de overstapdatum zijn overeengekomen. Dat komt dan helemaal goed.

Fijne dag! 

Groetjes,

Janine

Simpel

Reageer